اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد بوشهر:

شهربازی برازجان پلمب شد

مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: تنها شهربازی برازجان با عنوان «آزادی» توسط کارشناسان استاندارد پلمب شد.

شهربازی برازجان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد رحیم بهره‌مند پیش از ظهر امروز به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه پس از اخطارها و تذکرات اداره کل استاندارد، هیچ اقدامی توسط مدیریت شهربازی برای رفع نواقص صورت نگرفت، این مجموعه توسط کارشناسان استاندارد بوشهر و با همکاری پلیس پیشگیری شهرستان دشتستان پلمب شد.

وی با تأکید بر اینکه اغلب نواقص وسایل این شهربازی، می‌توانست خطرات جبران‌ناپذیر جانی برای کودکان داشته باشد، افزود: این نواقص توسط کارشناسان استاندارد در 11 وسیله‌ بازی از جمله: استخر قو، استخر توپ، چرخ و فلک، قلعه بادی، قطار کودک، جامپینگ بادی، سفینه، سرسره بادی، تاب زنجیری کودک، کشتی صبا و ماشین برقی شناسایی شده بود.

مدیرکل استاندارد بوشهر اظهار داشت: از اواخر سال گذشته بازرسی و کنترل شهربازی‌ها به طور جدی در دستور کار قرارگرفته است که خوشبختانه از آن زمان تاکنون بسیاری از این مجموعه‌ها نسبت به رفع نواقص وسایل بازی خود اقدام کرده‌اند.

بهره‌مند با اشاره به تعامل خوب استاندارد بوشهر با شهرداری‌ها، عنوان کرد: با تفاهم‌نامه‌ همکاری که با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر منعقد شده است، قدم‌های بلندتری برای استانداردسازی مجموعه‌ها برداشته خواهد شد که امید است دیگر شهرستان‌ها با تبعیت از این رویه، ما را در ایمن کردن وسایل مجموعه‌های بازی استان، یاری کنند.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول