اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 35 میلیون ریال کمک با برگزاری جشن گلریزان در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 35 میلیون ریال کمک مردمی طی برگزاری جشن گلریزان در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 35 میلیون ریال کمک با برگزاری جشن گلریزان در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از همکاری مطلوب و شایسته مردم استان زنجان در قالب طرح‌های مشارکتی این نهاد تقدیر کرد.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال تصریح کرد: این طرح‌ها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی بوده و به منظور استفاده از ظرفیت خیرین در خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طرح رحمت (برگزاری جشن گلریزان) نیز یکی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال است، تصریح کرد: این طرح به منظور آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ماه رمضان امسال نیز این طرح در خانه انفاق زنجان به صورت ویژه برگزار شد، افزود: بر اساس آمار گرفته شده در کل ماه رمضان 35 میلیون و 447 هزار ریال و به صورت ویژه در شب عید فطر 5 میلیون و 447 هزار ریال در قالب این طرح جمع‌آوری شد.

حسنلو در ادامه به سایر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: طرح رضوان برای تامین مسکن خانوارهای نیازمند (تهیه مسکن، اجاره، بازسازی)، طرح ماعون به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد را نیز از دیگر طرح‌هایی است که در طول سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2308/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول