اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خواستار شد

مدیریت صحیح منابع کمیته امداد در کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خواستار مدیریت صحیح منابع امداد به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به مددجویان زیرپوشش در استان شد.

مدیریت صحیح منابع کمیته امداد در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در گردهمایی معاونین مالی و عاملین ذیحسابی کمیته امداد استان در سنندج با اشاره به رسالت‌های کارکنان این حوزه اظهار کرد: معاونین مالی امداد باید در سه حوزه اداری، مالی و خدمات‌رسانی برنامه‌ریزی صحیح داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت صحیح منابع امداد باید به عنوان اولویت‌ کارکنان حوزه مالی و ذیحسابی قرار گیرد، تصریح کرد: مدیرت هم در بحث منابع مالی و هم نیروهای انسانی به عنوان سرمایه‌های اصلی کمیته امداد نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، نظارت بر کار، نظم و انضباط مالی در امداد از مهمترین نیازها است که مسیر خدمات‌رسانی به جامعه هدف این نهاد را تسهیل می‌کند. 

*مردم ستون خیمه کمیته امداد

موسی‌نژاد از مردم به عنوان ستون خیمه کمیته امداد نام برد و اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات امداد در سایه مشارکت و تعامل مردم به ویژه خیرین انجام می‌شود از این رو اعتمادسازی در این نهاد جزو شاخصه‌های مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بر شفاف‌سازی هزینه‌کردها به منظور جلب اعتماد بیش از پیش مردم به این نهاد تاکید کرد و بیان داشت: افزایش اعتماد مردم به نحوه عملکرد امداد موجب گسترش هرچه بیشتر تعاملات مردم و رفع مشکلات نیازمندان زیرپوشش می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خاطرنشان کرد: معاونین حوزه مالی و عاملین ذیحسابی این نهاد باید شرایط و بستر لازم را برای افزایش سطح اعتماد مردم به امداد فراهم کنند.

موسی‌نژاد تصریح کرد: در اختیار نهادن مستندات در زمینه هزینه‌کرد کمک‌های خیرین به افراد خیری که به امداد مراجعه می‌کنند، ظرفیتی مناسب برای افزایش اطمینان و اعتماد مردم به کمیته امداد است.

وی بر ایجاد امکانات و شرایط لازم برای ایجاد انگیزه و پویایی بیشتر در بین کارکنان نیز تائید کرد و بیان داشت: وجود انگیزه کافی در بین کارکنان مسیر خدمات‌رسانی بیشتر به جامعه هدف را هموار می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: توجه به اصلاح الگوی مصرف با توجه به محدودیت منابع امداد در حوزه اجرایی از دیگر نیازهایی است که باید در حوزه مالی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

موسی‌نژاد اضافه کرد: باید به نحوی در این راستا حرکت کنیم که هزینه‌های اجرایی کاهش و ظرفیت برای افزایش هزینه‌های کمک به نیازمندان و توانمندسازی آنان فراهم شود. 

*صرف 10 درصد از اعتبارات امداد در حوزه اجرایی

وی با بیان اینکه تنها 10 درصد از اعتبارات کمیته امداد در حوزه اجرایی صرف می‌شود، افزود: مابقی اعتبارات در راستای رفع مشکلات و توانمندسازی جامعه هدف این نهاد در سرفصل‌های مختلف هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در پایان بر تعامل و همکاری کامل این حوزه در زمان بازرسی‌های قانونی از سوی خود نهاد یا دستگاه‌های ناظر تاکید کرد.

گفتنی است؛ بررسی موانع و مشکلات، پرسش و پاسخ و تبادل نظر در راستای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/79002/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول