اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 100 درصدی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از رشد 100 درصدی مشارکت‌های مردمی در طول ماه رمضان سال جاری نسبت به رمضان سال گذشته خبر داد.

افزایش 100 درصدی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان سنت حسنه‌ای است که هر سال با شروع ماه مبارک رمضان، با توجه به توصیه‌های موکد ائمه معصومان علیهم‌السلام، گرایش مردم به انجام کارهای حسنه و به ویژه مساعدت آنان به نیازمندان افزوده می‌شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت بالای خیرین استان در امر امدادرسانی و دستگیری از نیازمندان، تصریح کرد: درصد مشارکت‌های مردمی خیرین استان در طول ماه رمضان سال 92 نسبت به رمضان سال 91 بیش از 100 درصد رشد داشته که این مسئله علاوه بر اینکه نشانگر تعمیق روز افزون باورهای دینی و توجه به سنت‌های حسنه در میان مردمان استان است، می‌تواند نشان‌دهنده افزایش اعتماد مردم نسبت به عملکرد کمیته امداد استان نیز باشد.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: در طول رمضان سال گذشته حدود 19 میلیارد ریال از محل مشارکت‌های مردمی خیرین استانی عاید کمیته امداد امام خمینی استان شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با اعلام این خبر، جمع کل درآمد حاصل از مشارکت‌های مردمی خیرین استان به مددجویان کمیته امداد را رقمی افزون بر 40 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مبالغ در قالب طرح‌های مختلفی از قبیل اکرام ایتام، اطعام، طرح مفتاح‌الجنه، نذورات، زکات فطره و... جمع‌آوری شده‌اند.

حسین‌زاده در پایان بر ضرورت مشارکت مردم در انجام کارهای خداپسندانه دستگیری از نیازمندان تأکید کرد و گفت: امید داریم در آینده‌ای نزدیک، با افزایش میزان مساعدت مردم در کمک به نیازمندان، شاهد زدوده شدن ریشه‌های فقر در جامعه شویم.

انتهای پیام/61006/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول