اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان عنوان کرد

کمک 3 میلیارد ریالی کمیته امداد ماهنشان به مددجویان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان گفت: در چهار ماهه نخست امسال 3 میلیارد و 359 میلیون ریال مستمری به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

کمک 3 میلیارد ریالی کمیته امداد ماهنشان به مددجویان

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، شامل گروه‌های مختلفی از جمله زنان سرپرست خانوار، دانش‌آموزان، خانواده‌های ایتام، دانشجویان، سالمندان، خانواده‌های زندانیان نیازمند و ... هستند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان این نهاد در قالب طرح شهید رجایی و طرح مددجویی ساماندهی شده‌اند، تصریح کرد: سالانه خدمات بسیاری به این دو گروه ارائه میشود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 479 خانوار مددجو با حجم جمعیتی 2 هزار و 561 نفر تحت پوشش کمیته امداد ماهنشان هستند، اضافه کرد:  از این تعداد 951 خانوار در قالب طرح شهید رجایی و 528 خانوار در قالب طرح مددجویی زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست امسال 3 میلیارد و 359 میلیون ریال مستمری به این تعداد مددجو پرداخت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر خدماتی که به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود، اضافه کرد: خدمات درمانی، بهداشتی، تحصیلی، فرهنگی و ... از جمله اقداماتی است که در حمایت از مددجویان این نهاد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول