اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اداره کل کمیته امداد مازندران خبر داد

برگزاری جشن شکرانه بیمه ‌شدن مددجویان کمیته امداد مازندران

سخنگوی کمیته امداد مازندران از برگزاری جشن شکرانه بیمه شدن مددجویان کمیته امداد مازندران خبر داد و گفت: 8 هزار خانوار در استان در این طرح بیمه می‌شوند.

برگزاری جشن شکرانه بیمه ‌شدن مددجویان کمیته امداد مازندران

غلامرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه 15 هزار نفر از مزایای بیمه بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: از این تعداد 4 هزار و 480 زن سرپرست خانوار هستند.

وی با بیان اینکه 4 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به 200 نوعروس مددجوی این نهاد برای تامین جهیزیه پرداخت شد، ابراز داشت: برای هر نوعروس 2 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه پرداخت شد.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران از پرداخت مستمری مددجویان کمیته امداد به 61 هزار 370 خانوار خبر داد و تصریح کرد: 27 میلیارد و 859 میلیون و 250 هزار میزان مستمری پرداختی به مددجویان این نهاد در استان بوده است.

وی با بیان اینکه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تسهیلات کارگشایی به 350 مددجو پرداخت شده است، افزود: اجرای سامانه متمرکز طرح اکرام و ایتام در پنج شهرستان که در این طرح حامیان می‌توانند از هر جا با استفاده از کد شناسایی از طریق سیستم‌های الکترونیکی و اینترنتی کمک‌های خود را به ایتام واریز کنند.

علیپور از برگزاری جشن شکرانه مسکن‌دار شدن تمام مددجویان کمیته امداد شهرستان نکا در این هفته خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری شکرانه بیمه شدن مددجویان کمیته امداد مازندران گفت: 8 هزار خانوار در استان در این طرح بیمه می‌شوند.

سخنگوی کمیته امداد مازندران با تاکید بر اینکه 15 هزار نفر در قالب این طرح از مزایای بیمه بهره‌مند می‌شوند، افزود: از این تعداد 4 هزار و 480 زن سرپرست خانوار هستند.

وی با اعلام افتتاح 21 واحد مسکن برای مددجویان این نهاد ابراز داشت: 16 واحد از این تعداد برای مددجویان روستایی و پنج واحد برای مددجویان شهری است.

علیپور با اشاره به اینکه برای واحدهای شهری 6 میلیون تومان کمک هزینه از سوی کمیته امداد پرداخت شد، خاطرنشان کرد: برای مددجویان روستایی نیز 1.5 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی کمیته امداد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه 12 میلیون تومان تسهیلات نیز با معرفی کمیته امداد از تسهیلات ساخت بنیاد مسکن استفاده کردند، گفت: هزینه انشعاب آب، برق، گاز و خدمات فنی نیز برای مددجویان رایگان است.

مدیر روابط عمومی اداره کل کمیته امداد مازندران در ادامه متذکر شد: در هر شهرستان نیز در این هفته چهار پروژه خودکفایی مددجویان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

علیپور با اشاره به افتتاح طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان تنکابن با محوریت مددجویان کمیته امداد گفت: در راستای این طرح نیز 40 غرفه بازارچه دائمی مددجویان تنکابن به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی اداره کل کمیته امداد مازندران راه‌اندازی مدیریت کمیته امداد شهرستان میاندرود را یکی دیگر از پروژه‌های کمیته امداد در این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول