اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست سال‌ جاری صورت گرفت

پرداخت بیش از 123 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از پرداخت بیش از 123 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد استان در سه ماه نخست سال ‌جاری خبر داد.

پرداخت بیش از 123 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی رسالت بزرگی در امداد رسانی به نیازمندان و دستگیری از آنان دارد که در این راستا کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی تعداد کل خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان را تا پایان سه ماه نخست سال‌ جاری، 78 هزار و 596 خانواده، مشتمل بر 165 هزار و 119 نفر عنوان کرد و افزود: از این میان 56 هزار و 844 خانواده با 125 هزار و 942 نفر زیر پوشش خدمات عادی و 21 هزار و 752 خانواده با 39 هزار و 177 نفر، زیر پوشش خدمات شهید رجایی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی قرار دارند.

حسین‌زاده با بیان این مطلب تصریح کرد: از این میان، 78 هزار و 596 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان، 35 هزار و 751 خانواده مشتمل بر 60 هزار و 752 نفر، دارای سرپرست زن هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از تاکید کمیته امداد امام خمینی بر دستگیری از خانواده‌های زندانیان به‌ویژه زندانیان جرائم غیر عمد تاکید کرد و افزود: یک‌هزار و 190 خانواده زندانی با سه هزار و 463 نفر عضو، تا پایان خرداد ماه سال ‌جاری زیر پوشش خدمات این نهاد بوده‌اند.

وی کل مبالغ پرداختی به این تعداد مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان را در سه ماه نخست سال‌ جاری، رقمی بالغ بر 123 میلیارد و 206 میلیون ریال اعلام کرد.

حسین‌زاده در این مدت تعداد دانش‌آموزان زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی را 16 هزار نفر و تعداد کل دانشجویان مورد حمایت را سه هزار و 535 نفر عنوان کرد و افزود: برای برخورداری این تعداد دانش‌آموز و دانشجوی زیر پوشش از خدمات فرهنگی، بیش از دو میلیارد و 196 میلیون ریال هزینه به آن‌ها پرداخت شده است.

انتهای پیام/61006/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول