اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعت 21 شب گذشته تا 5 بامداد

دستگاه‌های امنیتی و ستاد حوادث کرمان ارزیابی شدند

فرماندار کرمان از ساعت 21 شب گذشته تا 5 بامداد امروز به منظور بررسی وضعیت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و ستاد حوادث غیر مترقبه این شهرستان آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

دستگاه‌های امنیتی و ستاد حوادث کرمان ارزیابی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی فرماندار کرمان به همراه مسئولان امنیتی و فرماندهان نظامی، انتظامی و سپاه شهرستان کرمان شنبه شب به منظور بررسی وضعیت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و ستاد حوادث غیر مترقبه این شهرستان آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

سعیدی در این سرکشی که از ساعت 21 شب آغاز شد، ابتدا از شهرک جنت معروف به محله پشت‌بند مملکت واقع در حاشیه شهر کرمان بازدید و به طور ناشناس ضمن تماس با اورژانس و پلیس 110 زمان حضور آنها را مطلوب دانست.

فرماندار کرمان همچنین در محل بام کرمان واقع در کوه‌های صاحب‌الزمان (ع) حاضر و شرایط آن مکان را از حیث مسائل امنیتی از نزدیک رصد کرد.

وی در ادامه بازدید شبانه با استقرار در محل میدان هفت‌باغ، کلانتری‌های سطح شهر کرمان را فراخواند و مدت زمان عکس‌العمل رؤسای کلانتری‌ها و حضور به‌موقع آنها را بررسی کرد.

رئیس شورای تأمین شهرستان کرمان برای بررسی میزان آمادگی اعضای ستاد حوادث، ضمن حضور در محل سیلوی کرمان واقع در جاده قدیم ماهان تمام اعضای ستاد حوادث را فراخواند.

در این فراخوان که ساعت سه بامداد صورت پذیرفت، اعضای ستاد شامل رؤسای ادارات برق، آتش‌نشانی، اورژانس، آب، هلال‌احمر، گاز و راه و شهرسازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شدند.

سعیدی با حضور در شهر ماهان تعدادی از اعضای ستاد حوادث این شهر را نیز فراخوان کرد و سپس از اورژانس این شهر و امکانات و تجهیزات موجود بازدید کرد.

وی همچنین از شهرک صنعتی کرمان بازدید و نحوه عملکرد نیروهای امنیتی را بررسی کرد.

سعیدی نتیجه این ارزیابی را که تا ساعت پنج بامداد به طول انجامید، مطلوب و آمادگی دستگاه‌های امنیتی و امدادی را مناسب دانست.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول