اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی گیلان:

میزان سلامت اداری دستگاه‌های اجرایی گیلان ارزیابی می‌شود

مدیرکل بازرسی و نظارت گیلان گفت: میزان فساد و سلامت اداری دستگاه‌های اجرایی توسط شورای دستگاه‌های نظارتی گیلان مورد سنجش قرار می‌گیرد و نتایج این ارزیابی به اطلاع عموم می‌رسد.

میزان سلامت اداری دستگاه‌های اجرایی گیلان ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید حمید حسینی صبح امروز در جمع مدیران امور شعب بانک‌های استان در اداره کل بازرسی گیلان رویکرد این سازمان را بهره‌گیری از نظرات نخبگان و صاحبان تخصص در امور کارها عنوان کرد.

وی اظهار کرد: ایجاد فضای همگرایی و دوستانه در کنار مدیران دستگاه‌های مختلف چالش‌ها و آسیب‌های موجود را شناسایی کرده و با همکاری مدیران تمام بخش‌های فعال اقدام‌های موثری برای برطرف شدن آنها در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل بازرسی گیلان هدف از نشست مذکور را رونق اقتصادی استان ذکر کرد و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی طبق دستورالعمل ابلاغی از طرف سازمان بازرسی کل کشور است که با هدف ارتقا و اثربخشی نظارت و با استفاده از تخصص و دانش اعضای کمیسیون‌های علمی و تخصصی مختلف انجام می‌شود.

وی، نقش بانک‌ها در مسیر فعالیت تمام موضوعات اقتصادی استان را تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: بانک‌ها باید نسبت به معضلات و مشکلات پیش روی خود اهتمام بیشتری از خود نشان دهند.

حسینی، توجه مسئولان به تاسیسات حقوقی پیش آمده در قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد را مورد تأکید قرار داد.

وی یادآور شد: طبق مفاد قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد، باید میزان فساد و سلامت اداری دستگاه‌های اجرایی توسط شورای دستگاه‌های نظارتی استان مورد سنجش قرار گیرد و نتایج این ارزیابی به اطلاع عموم برسد.

این مسئول با بیان اینکه اکنون در سازمان بازرسی هیچ پرونده فیزیکی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تمام روند اداری از طریق سامانه تعریف شده صورت می‌گیرد.

وی متذکر شد: مردم از طریق سامانه سازمان بازرسی می‌توانند شکایات و اعلامات خود را وارد کرده و آن را پیگیری کنند و این امر موجب رضایت‌مندی بیشتر مردم و سرعت و دقت در کارها می‌شود.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول