اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت استانداری کرمان:

عملکرد دستگاه‌های دولتی کرمان ارزیابی‌ شد

مدیر‌کل فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت استانداری کرمان گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی استان کرمان در سال 91 انجام و نتایج آن در جشنواره شهید رجایی طی هفته دولت اعلام می‌شود.

عملکرد دستگاه‌های دولتی کرمان ارزیابی‌ شد

محمد‌مهدی شیخ‌الاسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان از ارزیابی عملکرد سال 1391 دستگاه‌های اجرایی استان کرمان ‌خبر داد و اظهار داشت: این ارزیابی در 10 شاخص محور استقرار و توسعه دولت الکترونیک به همت کارشناسان و ارزیابان فناوری اطلاعات استانداری کرمان انجام شد.

وی تصریح کرد: به منظور سنجش آمادگی و پیشرفت دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه پیشبرد و پیاده‌سازی دولت الکترونیک این ارزیابی صورت گرفته است.

شیخ‌الاسلامی افزود: دستیابی مسئولان به نواقص و نقاط قوت دستگاه تحت مدیریتشان‌ از اهداف مهم و اولیه این ارزیابی است.

وی ابراز داشت: این روند با انعقاد تفاهمنامه میان استانداری و مدیران دستگاه‌ها و سپس ورود هدف یا استاندارد هر شاخص در وبگاه "تسما" و تایید یا عدم تایید هدف تعیین شده توسط کارشناسان فناوری اطلاعات استانداری آغاز شد.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به اینکه در فاز دوم طرح عملکرد هر دستگاه نسبت به هدف یا استاندارد تایید شده، سنجیده شده است، گفت: در این ارزیابی 106 دستگاه اجرایی استان در شاخص‌های ایجاد پایگاه اطلاعات داده‌های اختصاصی، انعقاد تفاهمنامه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان، توزیع خدمات در دفاتر پیشخوان امتیاز‌دهی شده‌اند.

وی ارائه خدمات اطلاع‌رسانی به صورت الکترونیکی، ارائه خدمات تعاملی به صورت الکترونیکی، ارائه خدمات تراکنشی به صورت الکترونیکی، درج فهرست اطلاعات عمومی در وبگاه دستگاه‌ها، انجام دور کاری به روش الکترونیکی، شاخص الکترونیکی کردن فرآیندهای مشترک و دریافت شناسه ملی اشخاص حقوقی را از دیگر شاخص‌های ده‌گانه این ارزیابی مطرح کرد.

مدیر‌کل فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت استانداری کرمان اذعان داشت: نتایج این ارزیابی در جشنواره شهید رجایی‌ در هفته دولت ‌به اطلاع عموم می‌رسد.

انتهای پیام/80011/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول