اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی در ارزیابی وزارت نیرو حائز رتبه برتر کشوری شد

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی برای سیزدهمین سال متوالی در ارزیابی عملکرد شرکت‌های آب منطقه‌ای کشور در سال 1391 حائز رتبه برتر شد.

آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی در ارزیابی وزارت نیرو حائز رتبه برتر کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، به همین مناسبت در مراسمی که روز گذشته با حضور وزیر نیرو، معاونان و شماری از مدیران ستادی وزارتخانه و مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی و استانی در محل همایش‌های وزارت نیرو برگزار شد، از ارسلان هاشمی مدیرعامل این شرکت قدردانی شد.

ارسلان هاشمی در همین مورد اظهار داشت: شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی وزارت نیرو در سال 1391 از شرکت‌های آب منطقه‌ای 6 بعد، 14 محور و 85 شاخص داشت که آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

مهندس هاشمی با بیان اینکه موفقیت‌های حاصل شده با تکیه بر تخصص و تعهد کارکنان توانمند این شرکت به دست آمده، اظهار داشت: دفاتر تخصصی این شرکت طی سال‌های اخیر بارها در ارزیابی‌های شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران و وزارت نیرو حائز رتبه‌بندی‌های برتر کشوری شده‌اند که تعداد آنها بالغ بر 110 مورد است.

انتهای پیام/60001/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول