اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

ارزیابی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی بر اساس مستندات است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: ارزیابی و انتخاب دستگاه‌های برتر استان در جشنواره شهید رجایی بر اساس مستندات انجام شده است.

ارزیابی دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی بر اساس مستندات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته دولت اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی و معرفی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی هفته دولت در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: برای انتخاب دستگاه‌های برتر از شش ماه قبل با توجه به شاخص‌های استانی و ملی، دستگاه‌های استان مورد بررسی قرار گرفتند.

مهرشاد تصریح کرد: در مجموع 15 دستگاه طبق شاخص‌های عمومی، اختصاصی، توسعه دولت الکترونیک، تکریم ارباب‌رجوع و ... به عنوان برتر معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ارزیابی دستگاه‌های برتر بر اساس مستندات انجام شده است، افزود: میزان رضایتمندی استانداری از فعالیت‌های دستگاه‌ نیز در ارزیابی عملکرد تاثیر داشته است.

مهرشاد خاطر نشان کرد: هر یک از دستگاه‌ها نیز کارمندان برتر حوزه خود را معرفی و تجلیل می‌کنند.

محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: بیان عملکرد دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی صحیح در این زمینه موجب ایجاد انگیزه برای کارمندان می‌شود.

وی بیان داشت: اطلاع‌‌رسانی خدمات صورت گرفته به مردم، ابهامات موجود در جامعه را در مورد دستگاه‌های خدماتی رفع می‌کند و این کار باید طی سال و به صورت مداوم انجام گیرد.

انتهای پیام/80017/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول