اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

تشکیل 65 حلقه صالحین در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: 65 حلقه صالحین در زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 65 حلقه صالحین در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه یکشنبه در آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و بسیج ورزشکاران، اظهار داشت: نخستین پهلوان عالم امیرالمومنین علی (ع) است.

وی به ورزش پهلوانی اشاره کرد و افزود: ورزش پهلوانی ورزشی اخلاق‌محور و با تکیه بر مفاهیم اخلاقی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران از مولا علی درس ادب بیاموزند، اظهار داشت: امام علی (ع) مظهر اخلاق و ادب بود و باید برای ورزشکاران الگو باشد.

وی از تدوین کتاب غواصان شهید زنجان خبر داد و تاکید کرد: پهلوانان واقعی شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

رحمانی به نبرد امام علی (ع) در جنگ خندق اشاره کرد و متذکر شد: امام علی (ع) در جنگ خندق در مقابل بی‌احترامی دشمن با جوانمردی و اخلاق‌مداری برخورد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه باید از بزرگان دین در ورزش الگوبرداری کرد، گفت: بهترین شخصیت‌هایی که ورزشکاران می‌توانند از آنها الگوگیری کنند شخصیت‌های دینی هستند.

وی، ظرفیت‌های ورزش پهلوانی را بسیار بالا عنوان کرد و اظهار داشت: این ورزش دارای وجوه بسیار بالایی از اخلاق و جوانمردی است.

رحمانی به برگزاری آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و بسیج ورزشکاران در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: همکاری مسئولین و ورزشکاران در برگزاری این مراسم قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان همواره همکاری مناسبی در برگزاری مراسم‌ها دارد گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان همواره پشتیبان ورزش استان بوده است.

وی فعالیت بسیج ورزشکاران در استان را یادآور شد و تاکید کرد: بسیج ورزشکاران از سال 82 در استان فعالیت خود را آغار کرده است.

رحمانی، پرورش روح و فکر را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: پرورش روح و فکر یکی از آثار مثبت ورزش پهلوانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان داشتن جوانانی ورزشکار را موجب غرور ملی دانست و تاکید کرد: دشمن جرات نفوذ به کشور با حضور خیل عظیم جوانان ورزشکار در کشور را ندارد.

وی تلطیف روحی جوانان را با حضور در اماکن ورزشی میسر عنوان کرد و اظهار داشت: حضور در اماکن ورزشی برای ارتقای روحی جوانان موثر است.

وی خواستار الگوگیری ورزشکاران از امام علی (ع) شد و افزود: امام علی (ع) مظهر ایثار و فداکاری است.

انتهای پیام/73007/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول