اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

امسال، سال نهضت ورزش در کشور است

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال، سال نهضت ورزش نامگذاری شده و امیدواریم برای ورزشکاران خوب و قهرمان امکانات مناسبی فراهم شود.

امسال، سال نهضت ورزش در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، محمود شکری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش پره‌سر این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر روند فعالیت با توجه به محدودیت امکانات در این منطقه را خوب ارزیابی کرد.

وی بهره‌مندی سه شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال را در حوزه ورزش و جوانان را کمتر دانست و اظهار کرد: سال گذشته اعتبارات ورزش بسیار محدود در نظر گرفته شد که دچار مشکلات بیشتری شدیم.

این نماینده درباره ورزش بانوان گفت: سال گذشته به دلیل تخصیص نیافتن بودجه اقدامی به صورت ویژه صورت نگرفت و امیدواریم در سال جاری بتوان با شرایط در نظر گرفته شده نیازهای جوانان و بانوان را در زمینه ظرفیت‌های ورزشی آنها برطرف کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی رضوانشهر، تصریح کرد: رضوانشهر به صورت کامل از نعمت گاز بهره‌مند است و اگر مشکلاتی در تأمین گاز چند روستا ایجاد نمی‌شد می‌توانستیم آن را شهرستان سبز در گیلان اعلام کنیم.

شکری، افزود: اداره راه شهرستان نیز از منابع داخلی خود در حوزه راه روستایی و شهری عملکرد خوبی داشته و چندین طرح و پروژه در این زمینه به بهره‌برداری رسیده و بخشی از ضعف‌های موجود در منطقه برطرف شده است. 

وی، مسکن مددجویی کمیته امداد رضوانشهر را نیز قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: امسال به عنوان سال نهضت ورزش نامگذاری شده و امیدواریم در این زمینه بتوانیم برای ورزشکاران خوب و قهرمان امکانات مناسبی را فراهم آوریم.

انتهای پیام/84001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول