اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خانه ژیمناستیک

جشنواره ورزشی ژیمناستیک کودکان در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم از برگزاری جشنواره ژیمناستیک کودکان با حضور مسئولان استانی، ورزشی و خانواده‌ها در آینده‌ای نزدیک در خانه ژیمناستیک استان خبر داد.

جشنواره ورزشی ژیمناستیک کودکان در قم برگزار می‌شود

غلامرضا ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از برگزاری جشنواره ژیمناستیک برای کودکان قمی خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی خانواده‌ها با ژیمناستیک و فعالیت فرزندانشان در این ورزش است.

وی محل برگزاری این جشنواره را خانه ژیمناستیک استان قم ذکر کرد و گفت: تمام کودکانی که در باشگاه‌های گوناگون در حال یادگیری ژیمناستیک هستند به همراه خانواده‌های خود در این جشنواره حاضر می‌شوند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم ادامه داد: کودکان در این جشنواره حرکات نمایشی زیبا و تخصصی ویژه‌ای زیر نظر مربیان خود انجام می‌دهند و توانمندی خود را به رخ سایرین می‌کشند.

ملکی اضافه کرد: هر مربی چند نفر از کودکانی که در حال آموزش هستند را انتخاب کرده و برای انجام حرکات نمایشی آماده می‌کند و سپس نسبت به انجام حرکات تخصصی در این جشنواره اقدام می‌کنند.

وی زمان اجرای نمایش‌های ورزشی را برای هر گروه بین پنج تا 10 دقیقه ذکر کرد و گفت: از نخبه‌های تیم ملی نیز دعوت شده است تا به صورت تخصصی و حرفه‌ای حرکات نمادین انجام دهند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم همچنین از حضور یک متخصص تغذیه در این جشنواره خبر داد و اضافه کرد:‌ با توجه به اینکه کودکان اکنون در سن رشد قرار دارند و این ورزش توان بالایی می‌طلبد به همین دلیل باید کودکان ورزشکار تغذیه مناسبی داشته باشند که در این راستا متخصص تغذیه با خانواده‌ها سخن خواهد گفت.

ملکی همچنین از حضور بخش کودک سیما در این جشنواره خبر داد و گفت: از بخش کودک سیما در این جشنواره دعوت شده است تا برنامه‌ای بسیار شاد و متنوع برای کودکان حاضر در جشنواره داشته باشد.

وی تعداد کودکان دختر و پسری که به صورت رسمی به ورزش ژیمناستیک اهتمام دارند را سه هزار نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد کودک در هیئت ژیمناستیک به صورت رسمی ثبت‌نام کرده و بیمه هستند و اکنون در استان قم در سنین گوناگون به این ورزش اهتمام دارند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم خاطرنشان کرد: از مسئولان بلند‌پایه استانی و ورزشی دعوت شده است تا در این جشنواره حضور یابند و با فعالیت کودکان در این ورزش بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/78005/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول