اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

گسترش فضاهای ورزشی بیشترین نقش را در نشاط جوانان دارد

استاندار هرمزگان گفت: گسترش فضاهای ورزشی از اقدامات مهمی است که در امر رسیدن به فضای نشاط و سرزندگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

گسترش فضاهای ورزشی بیشترین نقش را در نشاط جوانان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ابراهیم عزیزی عصر امروز در جمع مردم رمچاه این جزیره، قشم را سرزمین عشق و نگین درخشان آب‌های خلیج فارس ایران اسلامی خواند و با اشاره به ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر آنها را در دو دولتمرد به خدا پیوسته ایران اسلامی معرفی کرد.

وی افزود: به راستی شهیدان رجایی و باهنر درس آموز کدام کتب بودند که الهی و جاودانه شدند، آنها دارای برجستگی‌هایی بودند که چنین عروج الهی و مقام عظیمی را کسب کردند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مکتبی و معتقد بودن به ارزش‌های الهی و نبوی از خصایص و ویژگی‌های آنهاست، اذعان داشت: عشق به ذات احدیت، توجه به معنویت و تلاش در راستای مجاهدت در راه خدا و پرهیزگاری را باید از ویژگی‌های دیگر این مردان الهی بدانیم.

وی تصریح کرد: ما بر این اعتقادیم نظام مبتنی بر دین و ارزش‌های انسانی کار آمدترین نظام است و 230 پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی قابل بهره‌برداری در هرمزگان خود گویای موفقیت‌های نظام اسلامی است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های نشاط، پویایی و سر زندگی جوانان را فراهم کنیم که گسترش فضاهای ورزشی یکی از اقدامات مهمی است که باید برای رسیدن به فضای نشاط و سر زندگی تلاش و توجه بیشتری مبذول شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد رشد، پیشرفت و توسعه فضاهای مورد نیاز مردم جزیره قشم باشیم.

یادآور می‌شود استاندار هرمزگان امروز با حضور در جزیره قشم علاوه بر شرکت در مراسم آغاز عملیات کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به کارخانه سیمان در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای رمچاه نیز شرکت کرد.

این سالن چند منظوره (خلیج فارس) از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان با مساحت 1180 متر مربع احداث شده است.

عملیات احداث این سالن از سال 1385 آغاز و در مرداد 1392به پایان و برای تمامی رشته‌های ورزشی توپی طراحی شده است.

علاوه بر استاندار هرمزگان، علی علامه زاده معاون توسعه مدیریت استانداری، غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، مسعود سالاری فرماندار قشم، محمد جهینی بخشدار مرکزی قشم، محمد جهانبخش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم و جمعی از مسئولان استان و شهرستان نیز در مراسم افتتاحیه این سالن حضور داشتند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول