اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همدانی‌ها در دولت تدبیر و امید جا باز کردند

بازگشت کیومرث هاشمی به سئول / یک ملایری در وزارت ورزش

بعد از معرفی کابینه یازدهم و عدم معرفی و ورود یک وزیر از همدان در دولت، این روزها خبرهایی از انتصاب مدیرانی از استان در وزارتخانه و سازمان‌های دولتی به گوش می‌رسد.

بازگشت کیومرث هاشمی به سئول / یک ملایری در وزارت ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از معرفی و گرفتن رأی اعتماد کابینه دولت روحانی از مجلس شورای اسلامی جای خالی یک وزیر از همدان در دولت تدبیر و امید بسیار مشهود و قابل لمس بود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی تنها وزیر دولت دهم بود که سکاندار وزارت آموزش و پرورش را داشت اما در کابینه دولت یازدهم خبری از مدیران استان همدان که سابقه مدیریتی در وزارتخانه و سازمان‌های دولتی در پایتخت را داشتند، نیست.

امروز خبری از وزارت ورزش منتشر شده است که یکی از مدیران سابق سازمان تربیت بدنی به صلاح‌دید سرپرست وزارت ورزش به این وزارتخانه برگشته و از امروز کار خودش را در ساختمان خیابان سئول اهالی ورزش و جوانان کشور آغاز کرده است.

کیومرث هاشمی مدیری که با ورزش و اهالی ورزش بیگانه نبوده و سابقه مدیریتی وی در چند سال اخیر با ورزش سر و کار داشته طی حکمی توسط رضا صالحی‌امیری سرپرست فعلی وزارت ورزش به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، وزارت ورزش و جوانان منصوب شده است.

هاشمی به عنوان نخستین انتصاب مجموعه وزارت ورزش محسوب می‌شود و سرپرست این وزارتخانه در نظر دارد تا قبل از رفتن به مجلس و گرفتن رأی اعتماد امور اجرایی وزارت پر مشغله ورزش و جوانان که جمعیت قابل توجهی از کشور را زیر پوشش خود دارد سرعت ببخشد.

 

صبح امروز در دفتر سرپرست وزارت ورزش و جوانان عصمت‌الله ساکی‌زاده جای خود را به کیومرث هاشمی داد تا وی بتوانند در حوزه کاری خود اقدامات محوله را پیگیری و اجرایی کند.

کیومرث هاشمی که اصالت ملایری دارد و اقدامات زیادی در رشد و توسعه ورزش استان همدان داشته در سابقه مدیریتی‌اش، مدیر کلی دفتر بازرسی سازمان تربیت بدنی، مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌ها، معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سازمان تربیت بدنی و مدیر کل تربیت بدنی استان‌های همدان و یزد و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش را دارد.

مدیرانی که از استان همدان به مرکز و پایتخت منتقل شدند و در گذشته سکاندار سمت‌های حساس و کلیدی در دولت‌های قبلی بودند، هنوز از انتصاب آنان در دولت یازدهم خبری نیست و به طور حتم با به کارگیری در سمت‌های مختلف می‌توانند در روند اجرایی کشور تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول