اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه منوجان:

باید وصیت‌نامه شهدا را بازخوانی کنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان گفت: باید وصیت‌نامه شهدا را بازخوانی کنیم تا موقعیت‌شناس خوبی باشیم.

باید وصیت‌نامه شهدا را بازخوانی کنیم

مصیب رزاق‌پور در حاشیه برگزاری یادواره شهدای منوجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهیدان با خون خود انقلاب را بیمه کردند و انسان‌های موقعیت‌شناسی روی کره زمین و بزرگترین هنرمندان تاریخ بودند.

وی افزود: شهیدان زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند و ما باید به حال آنها غبطه بخوریم، باید وصیت‌نامه شهدا را بازخوانی کنیم تا موقعیت‌شناس خوبی باشیم.

رزاق‌پور تصریح کرد: تمام برنامه‌های دشمنان ما بر این است که ارزش‌های ناب محمدی را از ما بگیرند، ارزش‌های ناب محمدی یعنی ارزش‌هایی که امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به نام آن شهید شدند.

وی با بیان اینکه امروز ما در شرایط جنگ هستیم، عنوان کرد: دنیای امروز اگر جنگ اقتصادی و جنگ نرم را لشکرکشی کرده‌اند به این دلیل است که جلوی ترویج ارزش‌های ناب محمدی را توسط جمهوری اسلامی ایران بگیرند.

رزاق‌پور با تأکید بر اینکه ما نباید ولی فقیه را تنها بگذاریم، خاطر نشان کرد: باید در اطاعت از رهبری، فرامین ایشان را با گوش جان بشنویم.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران باید همان طوری که با حضور خود حماسه سیاسی را خلق کردند، برای تحقق حماسه اقتصادی نیز تلاش کنند.

انتهای پیام/80006/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول