اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اهواز:

ساماندهی مزار شهدای اهواز در دستور کار است

شهردار اهواز گفت: برای ساماندهی مزار شهدا در گلزار شهدای اهواز جلسات مکرری انجام شده که امیدواریم بتوانیم این پروژه را به بهترین شکل محقق کنیم.

ساماندهی مزار شهدای اهواز در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، منصور کتانباف صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی یادمان شهید علی هاشمی و سرداران شهید خوزستان که با حضور جمعی از مسئولان استانی اظهار کرد: امروز هر چه داریم از برکت خون شهدا و به پاس ایثار و رشادت‌هایی‌ است که این بزرگواران برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب انجام داده‌اند.

وی افزود: البته زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این امر را همه ما باید مدنظر قرار دهیم.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تبرک جستن از شهدا در مسئولیتی که پیش‌رو دارند تلاش کنند و با کوشش، راه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را ادامه دهند.

وی اضافه کرد: برای تداوم مسیر شهدا باید حرکت مستمری در خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم و برگزاری مراسم امروز نیز صحتی بر این ادعاست.

کتانباف با اشاره به کلنگ‌زنی یادمان شهید علی هاشمی و سرداران شهید خوزستان تصریح کرد: امیدواریم با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر این یادمان آماده شود.

وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی مزار شهدا در گلزار شهدای اهواز جلسات مکرری انجام شده است، بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته امیدواریم این توفیق نصیبمان شود تا وظیفه بر عهده نهاده شده را به بهترین شکل ممکن محقق کنیم.

انتهای پیام/72001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول