اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز با حضور در گلزار شهدای بوشهر صورت گرفت

تجدید میثاق مسئولان استان بوشهر با شهدا

مسئولان استان بوشهر در اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهداء با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق مسئولان استان بوشهر با شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاونان استاندار بوشهر به اتفاق مسئولان این استان عصر امروز با حضور در گلزار شهدای بوشهر با غبارروبی و گل‌گذاری بر روی قبور مطهر شهدا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام برای خدمت‌رسانی مضاعف به مردم تأکید کردند.

در این مراسم که در گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر برگزار شد، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را یک افتخار برای مسئولان دانست و اظهار داشت: خدمت کردن در نظام اسلامی ایران در هر دوره و هر پست و مقام از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است.

محمدحسن پرآور با اشاره به تقارن هفته دولت با آغاز به کار یازدهمین دولت نظام اسلامی ایران تصریح کرد: این تقارن را به فال نیک می‌گیریم و ضمن تبریک مجدد به حسن روحانی، رئیس جمهور و هیئت دولت، با امام شهدا و شهدای والامقام برای خدمت‌رسانی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دولتمردان در 34 سال گذشته خدمات خود را با حمایت مردم به جامعه عرضه داشته‌اند، متذکر شد: دولتمردان در استان بوشهر به‌ویژه استاندار سخت‌کوش در طول یک ‌سال گذشته با تلاش مضاعف خود، قطار توسعه و پیشرفت استان را پرشتاب‌تر کرده است و این افتخار مسئولان استان بوشهر است که با تلاش مضاعف خود رفاه بیشتر برای مردم را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول