اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در گلزار شهدا صورت ‌گرفت

تجدید میثاق ‌مسئولان ‌شهرستان خاش ‌با ‌آرمان‌های والای شهدا‌

‌فرماندار، معاونین و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان خاش ‌با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق ‌مسئولان ‌شهرستان خاش ‌با ‌آرمان‌های والای شهدا‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، فرماندار، معاونین و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان خاش بعدازظهر امروز با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

فرماندار شهرستان خاش در این مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس گفت: امنیت امروز بسیار خوب‌ ایران اسلامی به ویژه شهرستان خاش را مدیون جانفشانی رزمندگان و شهدا هستیم.

علیرضا شهرکی با بیان اینکه مسئولان باید راه و منش دولت شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: حرکت در مسیر ولایت رمز موفقیت مسئولان است.

فرماندار خاش با بیان اینکه هفته دولت بهانه‌ای برای ارتباط بیشتر مردم با مسئولان است، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز پروژه‌‌های بسیار خوبی در سراسر ایران اسلامی و شهرستان خاش در حال اجرا و یا بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه قطار توسعه در این شهرستان در حال حرکت است، گفت: در این شهرستان در راستای آبادانی و عمرانی پروژه‌های بسیار خوبی در حال اجراست.

شهرکی از ‌بهره‌برداری ‌‌47 پروژه همزمان با هفته دولت در این ‌‌شهرستان‌ خبر داد و گفت: این پروژ‌ه‌ها با ‌‌صرف اعتبار ‌‌54 میلیارد ریال اجرا شده است.‌

وی افزود: این پروژه‌ها ‌در حوزه‌های ‌عمرانی، خدماتی، کشاورزی، دامی، آموزشی، راه روستایی، برق‌رسانی و غیره در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح ‌می‎شود.

وی با بیان اینکه طرح‎های قابل افتتاح شامل 16 طرح خدماتی و عمران شهری‌، دو واحد مرغداری گوشتی در روستاهای اسماعیل آباد و میرزا آباد، برق رسانی روستای رودهینار ، مدرسه 4 کلاسه ناصری، سیستم‎های آبیاری در مناطق روستایی بخش‎های مرکزی و نوک آباد، راه روستایی گوهرکوه به سرتلاپ، پارک و فضای سبز بوستان سلامت شهر نوک آباد و غیره است، گفت: همزمان با هفته دولت ‌نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، تجلیل از کارکنان نمونه دولت، دیدار با خانواده معظم شاهد‌، برگزاری همایش پیاده روی و ‌مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

‌شهرکی در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت حاکم بر شهرستان خاش اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت پایدار به کار بسته اند و بحمدالله امنیت در این شهرستان برقرار است.

 انتهای پیام75004/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول