اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام علم‌الهدی:

پرچم شهدا دانشگاه را بیمه می‌کند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نگه داشتن پرچم شهدا دانشگاه را بیمه می‌کند گفت: امروز دشمنان اسلام با طراحی‌های برنامه‌ریزی شده وارد صحنه دانشگاه شده‌اند تا پرچم شما پیروان خط امام و رهبری را از دستانتان بگیرند.

پرچم شهدا دانشگاه را بیمه می‌کند

حجت‌الاسلام سید حمید علم‌الهدی امروز در حاشیه نشست جنبش عدالت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه امروز دانشجویان کشور در یک کشتی نشسته‌اند که می‌خواهند به ساحل تمدن اسلامی برسند اظهار کرد: شما دانشجویان در این کشتی حاملان کوله بار 5 هزار شهید دانشجو هستید و بسیار شادمان باشید که پرچم شهدا در دستان شما قرار دارد.

وی با بیان اینکه نگه داشتن پرچم شهدا دانشگاه را بیمه می‌کند افزود: امروز دشمنان اسلام با طراحی‌های برنامه ریزی شده وارد صحنه دانشگاه شده‌اند تا پرچم شما پیروان خط امام و رهبری را از دستانتان بگیرند.

برادر شهید علم‌الهدی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس عربستان به عراق کمک‌های میلیاردی ارائه کرد تا جنگ تحمیلی به شکست ایران بیانجامد ادامه داد: امروز عربستان از اینکه یک عراق ایرانی تشکیل شده است عصبانی و نگران بوده و به همین علت  دست به ناآرام کردن کشور مسلمان عراق زده است.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: حضور حماسه ساز مردم در انتخابات 24 خرداد نشان داد که ادعای سران فتنه دروغی بیش نبوده است.

علم‌الهدی با بیان اینکه وقتی یک کشور از لحاظ نیروی انسانی تقویت شود در مسیر موفقیت قدم می‌گذارد تاکید کرد: باید شرایط فعلی جهان را در نظر بگیریم و در این مدت زمان کوتاه انتظارات فراوانی از دولت جدید نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید تمام ظرفیت‌های کشور را برای کمک به دولت جدید به کار ببریم تصریح کرد: تجربیاتی که امروزه در جهان اسلام رخ داده است را نباید فراموش کنیم و به افکار و نگاه‌هایی که غربی هستند با بهره‌گیری از روشنفکری دینی پاسخ دهیم.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول