اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی خبر داد

کسب 21 مدال رنگارنگ توسط بانوان کاراته‌کای خراسان جنوبی

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی از کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین اروپا در بخش کو‌میته خبر داد و گفت: بانوان کاراته‌کای استان 21 مدال قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند.

کسب 21 مدال رنگارنگ توسط بانوان کاراته‌کای خراسان جنوبی

محمدعلی بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: 25 کاراته‌کای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کاراته بانوان سبک کیوکوشین اروپا که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، شرکت کردند.

وی با بیان این‌که در مسابقات قهرمانی کاراته بانوان سبک کیوکوشین اروپا ورزشکارانی از سراسر کشور حضور داشتند، ادامه داد: مسابقات قهرمانی کاراته بانوان سبک کیوکوشین اروپا در مجموعه ورزشی مادران و کودکان بعثت تهران با شرکت حدود 180 کاراته‌کا در دو بخش کومیته و کاتا به مدت دو روز در چهار رده سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مقام نخست بانوان خراسان جنوبی در بخش کومیته مسابقات قهرمانی کاراته

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین اروپا در بخش کومیته، پنج کاراته‌کای نوجوان از خراسان جنوبی در اوزان 30، 35 و 40 کیلوگرم به مصاف رقیبان کشوری رفتند که موفق به پنج مدال قهرمانی شدند.

بخشی افزود: دو کاراته‌کای خردسال خراسان جنوبی در وزن 20 و 30 کیلوگرم در بخش کومیته سبک کیوکوشین اروپا به مصاف رقیبان خود رفتند که در پایان به ترتیب زینت یاوری و سعیده بهارستانی با کسب مدال برنز بر جایگاه سوم این مسابقات ایستادند.

وی خاطر نشان کرد: کیمیا کاهی و فاطمه عباس‌مقدم دو نوجوان خراسان جنوبی بودند که در بخش کومیته سبک کیوکوشین اروپا در اوزان 35 و 40 کیلوگرم مسابقات برای کسب مدال با حریفانشان رقابت کردند که در پایان مبارزه موفق شدند با کسب مدال برنز مقام سوم را کسب کنند.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی متذکر شد: مهدیس عبدی دیگر کاراته‌کای سبک کیوکوشین اروپا در بخش کاتا بود که با اقتدار توانست بر رقیبان خود غلبه کند و با کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی تکیه زند.

11 بانوی نوجوان خراسان جنوبی مدال‌های قهرمانی را از آن خود کردند

بخشی به کسب پنج مدال طلا توسط بانوان نوجوان خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد:‌ در این مسابقات در بخش کومیته در رده سنی نوجوانان  فهیمه‌ اسعدیان در وزن 58 کیلوگرم، هانیه حسن‌زاده در وزن 65 کیلوگرم و راضیه سادات مرتضی‌زاده در وزن 55 کیلوگرم با شکست دادن رقبای خود و کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی مسابقات ایستادند.

وی اظهار داشت: مرضیه سادات مرتضی‌زاده و راضیه سادات مرتضی‌زاده دو بانوی کاراته‌کای نوجوان استان در این مسابقات در بخش کومیته موفق شدند مدال طلای این بخش را از آن خود کرده و در جایگاه نخست قرار گیرند.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی از حضور سه کاراته‌کای بانوی نوجوان استان در مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین اروپا در بخش کاتا خبر داد و عنوان کرد: هانیه حسن‌زاده، مرضیه سادات مرتضی‌زاده و راضیه سادات مرتضی‌زاده سه بانوی نوجوان خراسان جنوبی بودند که با غلبه بر حریفان کشوری خود به ترتیب با کسب مدال طلا، نقره و برنز بر سکوی قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی مسابقات ایستادند.

کسب سه مقام قهرمانی توسط کاراته‌کاهای بزرگسال خراسان جنوبی

بخشی با بیان این‌که سه بانوی بزرگسال خراسان جنوبی در این مسابقات شرکت داشتند، اظهار داشت: شهین اندیشمند کاراته‌کای استان در این مسابقات در بخش کومیته و در وزن 50 کیلوگرم به مصاف حریفان کشوری رفت که در پایان موفق شد مدال برنز را به دست آورد و بر جایگاه سوم بایستد.

وی افزود: فاطمه‌سادات براتی، تنها نماینده خراسان جنوبی در رده بزرگسالان این مسابقات در بخش کو‌میته و در وزن 55 کیلوگرم بود که با حریفان کشوری خود به رقابت پرداخت و با غلبه بر رقیبان توانست مدال طلای مسابقات را از آن خود کند و بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی به کسب 21 مدال رنگارنگ بانوان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: تیم کاراته بانوان خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین اروپا توانست با کسب 16 مدال طلا، نقره و برنز در بخش کومیته مسابقات مقام نخست را کسب کند.

بخشی ادامه داد: در این مسابقات، خراسان جنوبی موفق شد با کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز در بخش کاتا رتبه سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/69014/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول