اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کیوکوشین ماتسو شیمای خراسان جنوبی خبر داد

اعزام کاراته‌کاهای خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشوری

رئیس هیئت کیوکوشین ماتسو شیمای خراسان جنوبی از اعزام تیم کاراته‌کای خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشوری خبر داد.

اعزام کاراته‌کاهای خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشوری

شاهرخ حسینی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: کاراته‌کاهای خراسان جنوبی برای انتخاب مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

سرپرست هیئت کیوکوشین ماتسوشیمای خراسان جنوبی اذعان داشت: تعداد 40 کاراته‌کا از استان در مسابقات کشوری که در شهریور ماه سال جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود، به مصاف رقیبان می‌روند.

حسینی به پتانسیل و استعداد ورزشکاران خراسان جنوبی اشاره و تصریح کرد: طی چند سال گذشته کاراته‌کاهای خراسان جنوبی با حضور فعال و چشم‌گیر در مسابقات کشوری از خود نام نیکویی را در اذهان ورزشکاران کشوری به جای گذاشته‌اند.

کاراته‌کاهای قاینات حرف اول را می‌زنند

وی اضافه کرد: کاراته‌کاهای شهرستان قاین در استان حرف اول را می‌زنند و در سال گذشته موفق شدند در مسابقات کشوری به میزبانی کرج در رده سنی خردسالان مقام سوم مسابقات را از آن خود کنند.

سرپرست هیئت کیوکوشین ماتسوشیمای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین کاراته‌کاهای شهرستان قاین در مسابقات کشوری پلیس جمهوری اسلامی ایران نیز بر سکوی قهرمانی ایستادند.

حسینی با بیان اینکه مسابقات کاراته قهرمانی کشور به مدت دو روز برگزار می‌شود، یادآور شد: در مسابقات قهرمانی کشور برای انتخاب اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی بیش از هزار کاراته‌کا از سراسر کشور در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: اعضای تیم 40 نفره کاراته‌کای خراسان جنوبی از ورزشکاران شهرستان‌های بیرجند، قاینات، نهبندان، طبس، درمیان، و زیرکوه تشکیل می‌شود که از این تعداد 20 کاراته‌کا از قاینات هستند.

انتهای پیام/69014/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول