اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی جوانان

هیئت کاراته نماینده قم در لیگ کاراته دختران شد

تیم هیئت کاراته به نمایندگی از قم امسال در مسابقات لیگ آینده سازان کاراته دختران قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

هیئت کاراته نماینده قم در لیگ کاراته دختران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته از این هفته لیگ‌های کاراته بانوان استارت می‌خورد، تیم هیئت کاراته به نمایندگی از استان قم در رقابت‌های لیگ آینده سازان باشگاه‌های کاراته کشور به میدان می‌رود.

تیم هیئت کاراته با ترکیبی از بهترین دختران کاراته کای فعال در باشگاه‌های کاراته استان قم، امسال قصد حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ آینده سازان کشور را دارد، در حالی که مسئولان هیئت قم امیدوارند این تیم نماینده خوب و شایسته‌ای برای کاراته استان قم در این رقابت‌ها باشد.

این در حالی است که تیم هیئت کاراته قم در آغاز هفته اول و دوم از فصل جدید رقابت‌های لیگ رده سنی جوانان یا آینده سازان کاراته دختران باشگاه‌های کشور این هفته در تهران در دو دیدار حساس مقابل حریفان خود به روی تاتامی خواهد رفت.

در حالی که رقابت‌های لیگ آینده سازان کاراته دختران قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های مدعی در گروه‌های شش گانه برگزار می‌شود، کاراته‌کاهای آینده دار هیئت کاراته قم در گروه ششم برابر تیم‌های مدعی حاضر در این رقابت‌ها برای راهیابی به مرحله بعد پیکار می‌کند.

لیگ این فصل در حالی از این هفته شروع می‌شود که با توجه به تمرینات مستمر و با برنامه زیر نظر مربیان پرتلاش تیم دختران جوان قم کاراته‌کاهای حاضر در ترکیب تیم هیئت کاراته قم برای شرکت در رقابت‌های لیگ آینده سازان در شرایط آمادگی مطلوب قرار دارند.

کادر فنی این تیم نیز امیدوار هستند که تیم هیئت کاراته با استفاده از نیروی جوانی و انگیزه بالای نفرات خود بتواند برای بخش بانوان کاراته قم با حضور موفق و ارزشمند در این مسابقات کسب اعتبار کند و از همین هفته‌های آغازین لیگ آینده سازان کاراته دختران کشور عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

هدایت تیم هیئت کاراته قم در رقابت‌های لیگ آینده سازان دختر باشگاه‌های کشور را مربیان بومی بر عهده دارند و این تیم در گروه ششم از مرحله مقدماتی پیکارهای این فصل با نمایندگان استان‌های تهران، کرمان، کردستان به رقابت خواهد پرداخت.

مسابقات این فصل لیگ آینده سازان کاراته باشگاه‌های کشور در شش گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و تیم‌ها به شکل رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله دوم را کسب کرده و سرانجام تیم‌های برتر این فصل با انجام مراحل مختلف مشخص شوند.

انتهای پیام/2258/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول