اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

هزینه گازرسانی در خراسان جنوبی 3 برابر میانگین کشوری است

استاندار خراسان جنوبی گفت: میانگین هزینه گازرسانی به هر مشترک در خراسان جنوبی با توجه به پراکندگی بالای جمعیت، بیش از سه برابر میانگین کشوری است.

هزینه گازرسانی در خراسان جنوبی 3 برابر میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، قهرمان رشید ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 10 روستای بخش مرکزی طبس در جمع مردم روستای محمدآباد این شهر با بیان اینکه نخستین روز هفته دولت را از شهرستان طبس آغاز کردیم، اظهار داشت: از سال 1384 تاکنون کار گازرسانی به 92 درصد جمعیت شهری و 20 درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: از سال 1384 تاکنون مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در خراسان جنوبی هزینه شده است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: میانگین هزینه گازرسانی به هر مشترک در کشور 15 میلیون ریال است، اما در خراسان جنوبی با توجه به پراکندگی بالای جمعیت، این هزینه حتی تا حدود 60 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی همچنین به‌ صورت مزاح گفت: تاکنون اسم 81 نفر به‌عنوان گزینه پیشنهادی استاندار خراسان جنوبی اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: تاکنون 225 کیلومتر شبکه تغذیه گاز در سطح  خراسان جنوبی اجرا و 4 هزار و 500 انشعاب گاز برای 6هزار و 500 مشترک نصب شده است.

فرشید دشتی خاطر نشان کرد: پس از الحاق طبس به خراسان جنوبی، کار گازرسانی به مناطق دیهشک و دشتغران این شهر با 35 کیلومتر خطوط توزیع آغاز شد که هم‌اکنون در حال اجراست.

انتهای پیام/90001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول