اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی:

اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی بیش از 40 میلیارد تومان است

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: سهم اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی 40 میلیارد و 872 میلیون و 500 هزار تومان است.

اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی بیش از 40 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی صبح امروز در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: این شورا تصمیمات مبتنی بر توسعه استان را بررسی می‌کند.

وی پروژه فرودگاه را به عنوان مثال یک پروژه با ماهیت استانی دانست و ادامه داد: اهمیت اجرای این پروژه بیشتر از پروژه‌های دیگر است.

سهم کمک‌های فنی خراسان جنوبی 11 میلیارد تومان است

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی با اشاره به توزیع اعتبارات تملک و دارایی سرمایه‌ای استان در سال جاری افزود: اعتبارات تملک و دارایی‌های استان 40 میلیارد و 872 میلیون و 500 هزار تومان است.

امینی سهم بیرجند را از این اعتبارات مبلغ 7 ‌میلیارد و 293 میلیون و 200 هزار تومان برشمرد و یادآور شد: همچنین سهم خوسف از این اعتبارات 2 میلیارد و 106 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سهم کمک‌های فنی و اعتباری از بودجه تملک و دارایی استان مبلغ 11 میلیارد و 513 میلیون تومان است، اذعان داشت: بشرویه با 599 میلیون تومان کمترین سهم را در این بخش دارا است.

اعتبار 4 میلیارد تومانی برای اجرای طرح هادی روستایی

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از اختصاص 576 میلیون تومان به حمایت از احداث، توسعه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در استان خبر داد و متذکر شد: برای اجرای طرح‌های هادی و بهسازی روستاها مبلغ 4 میلیارد و 605 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

امینی با بیان اینکه سهم دو درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی از بودجه سال جاری 65 میلیارد و 523 میلیون و 300 هزار تومان در نظر گرفته شده است، افزود: برای آسفالت راه‌های روستایی فاقد آسفالت 6 میلیارد و 590 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای کمک به ساخت مساجد در استان را 2 میلیارد و 960 میلیون تومان اعلام کرد و اذعان داشت: برای کمک به ساخت مساجد در بیرجند 610 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/69010/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول