اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص 4 میلیارد تومان به شرکت‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: مبلغ 4 میلیارد و 143 میلیون تومان به ساخت شرکت‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی اختصاص یافت.

اختصاص 4 میلیارد تومان به شرکت‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی صبح امروز در جمع مدیران و مسئولان استانی با اشاره به الزامات اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای متمرکز در سطح استان خراسان جنوبی در سال جاری اظهار داشت: برای مصوبات خاص استان 15 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مصوبات خاص یک سری پروژه‌هایی است که مورد توافق برنامه‌ریزی و مدیریت قرار گرفته است، ادامه داد: این مصوبات در تهران مشخص می‌شود.

اختصاص 2 میلیارد تومان به شهرستان‌های جدید

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی از اختصاص 2 میلیارد تومان برای راه‌اندازی شهرستان‌های جدید‌التاسیس در استان خبر داد و یادآور شد: این اعتبارات به شهرستان‌های خوسف و زیرکوه اختصاص می‌یابد.

امینی با بیان اینکه اعتبارات تملک و دارایی در گذشته به شهرستان‌های هر استان داده می‌شد، تصریح کرد: در دو سال گذشته به اجرای پروژه‌های استانی نیز تعلق گرفت.

وی به تکمیل طرح‌های تامینی و تربیتی در استان اشاره کرد و اذعان داشت: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 3 میلیارد و 510 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

اختصاص یک‌میلیارد تومان به فرمانداری‌های ویژه

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی فرمانداری طبس را از فرمانداری‌های ویژه در استان برشمرد و متذکر شد: برای فرمانداری‌های ویژه در استان مبلغ یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

امینی توجه به زیرساخت شرکت‌ها و نواحی صنعتی را مهم دانست و افزود: برای این بخش مبلغ 4 میلیارد و 143 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی اذعان داشت: اعتبارات این بخش در حوزه‌های آب، برق و گاز استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/69021/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول