اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بانک مهر اقتصاد صورت می‌گیرد

پرداخت تسهیلات «طلیعه مهر» به پزشکان استان قزوین

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین گفت: در راستای تأمین نیازهای مالی پزشکان و با هدف توسعه و ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در جامعه و در قالب طرح «طلیعه مهر» تسهیلات ویژه‌ای به پزشکان این استان پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات «طلیعه مهر» به پزشکان استان قزوین

محمدتقی نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد خلاقیت را به عنوان تلاشی برای ایجاد یک تغییر هدف‌دار در توان اجتماعی و اقتصادی خود به کار می‌گیرد تا از این طریق بتواند به ارائه ایده و طرح نوینی برای بهبود و ارتقای کمیت و کیفیت خدمات و محصولات خود اقدام کند.

وی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد در راستای تطبیق خلاقیت‌های خود با نیازهای روز جامعه به ارتقای توان خدمت‌رسانی با توجه به فرآیندهای نوآورانه در ارائه محصول و خدمات جدید پرداخته و خود را موظف به جلب رضایت مشتریان از طریق حفظ و ارتقای استانداردهای کیفی می‌داند.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین افزود: با عنایت به لزوم توسعه ارایه خدمات به اقشار مختلف جامعه با هدف تخصیص تسهیلات برای تأمین تجهیزات و امکانات و در راستای تأمین نیازهای مالی پزشکان و با هدف توسعه و ارتقای بیش از پیش ارایه خدمات درمانی و بهداشتی در جامعه در قالب طرح «طلیعه مهر» به جامعه پزشکان اعم از پزشکان فوق تخصص، متخصصان، جراحان، صاحبان کلینیک پزشکی و دندان پزشکی، داروخانه و آزمایشگاه‌ها تسهیلات ارایه می‌دهد.

نوروزی بیان داشت: سقف این تسهیلات 5 میلیارد ریال بوده و پزشکان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین از تسهیلات «طلیعه مهر» برخوردار شوند.

انتهای پیام/2667/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول