اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های خبازی مازندران:

بانک ملی ارائه تسهیلات به خبازان را تسهیل کند

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های خبازی مازندران گفت: بانک ملی در ارائه تسهیلات 20 میلیارد تومانی به خبازان سخت‌گیری می‌کند.

بانک ملی ارائه تسهیلات به خبازان را تسهیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مازندران، پرویز شریفی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اتحادیه‌‌های شرکت تعاونی در سالن اجتماعات اتحادیه باغداران مازندران، اظهار داشت: اتحادیه شرکت‌های خبازی فقط اسمی است که ما داریم و هیچ چیز دیگری نداریم.

وی ادامه داد: دولت دهم در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها طی سه سال اخیر، خباز را در تهیه آرد از هر کارخانه مورد نظر، آزاد گذاشته که در بند سه قانون هدفمندی هم لحاظ شده است اما با اجرای این قانون نه تنها مشکل ما حل نشد بلکه باری هم به دوش خبازی‌ها اضافه شد.

شریفی با اشاره به اینکه حداقل قبل از اجرای قانون هدفمندی، توزیع آرد در دست اداره غله بود، گفت: امروز این روند در دست دلال‌ها است و به سرطانی برای اتحادیه خبازان تبدیل شده است.

این مسئول ادامه داد: استاندار مازندران مصوب کرد که چهار بانک، مبلغ 20 میلیارد تومان به اتحادیه خبازان تسهیلات پرداخت کنند که بانک ملی در آن مقطع گفت نیازی به سایر بانک‌ها نیست و همه این مبلغ را بانک ملی پرداخت می‌کند اما امروز بعد از چهار ماه اعلام می‌کنند که این تسهیلات سود 25 درصد دارد.

وی با بیان اینکه چهار هزار و 262 واحد خبازی در مازندران فعالیت می‌کنند، یادآور شد: بانک ملی اعلام کرده که هر ماه یکصد خبازی را معرفی کنید که به آنها تسهلات پرداخت کنیم و این روند بیش از 40 ماه به طول می‌انجامد.

‌مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های خبازی مازندران خاطرنشان کرد: استدعا داریم دست خبازها را بگیرید تا دست واسطه‌ها کوتاه شود.

انتهای پیام/86007/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول