اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

ارائه تسهیلات حمایتی به 210 طرح صنعتی در شهرستان دشتستان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از ارائه تسهیلات حمایتی به 210 طرح صنعتی در شهرستان دشتستان خبر داد.

ارائه تسهیلات حمایتی به 210 طرح صنعتی در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی صبح امروز در نشست با اصناف دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در یک ‌سال گذشته توجه ویژه‌ای به حوزه اصناف داشته و شاهد انجام اقدامات اساسی در این بخش بوده‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: ساماندهی اصناف و مشاغل مختلف فعال در این شهرستان از اولویت‌های مهمی است که در شهرستان دشتستان به آن توجه داریم و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

احمدی پرداخت تسهیلات حمایتی به اصناف را از اقدامات تاثیرگذار در تقویت اصناف دانست و بیان داشت: تلاش برای ارائه تسهیلات سبد حمایتی به اصناف دشتستان از اقداماتی است که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اهتمامی جدی نسبت به آن داشته است.

وی اضافه کرد: پیگیری به‌ منظور ثبت‌نام  تسهیلات سبد حمایتی برای توسعه طرح‌های صنفی در سایت اصناف از اقدامات مهمی است که در یک سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم و در این زمینه شاهد انجام اقدامات لازم به‌منظور دریافت تسهیلات حمایتی 210 طرح در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: تشکیل و ارسال پرونده‌های موافقت اصولی زمین مربوط به پنج طرح صنعتی شهرستان دشتستان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اقداماتی است که با پیگیری‌های مستمر مسئولان صنعت، معدن و تجارت دشتستان حاصل شده است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: ایجاد هماهنگی بین اصناف شهرستان دشتستان از اقداماتی است که مسئولان این اداره در حوزه فعالیت‌های صنفی به آن توجه داشته‌اند و با همکاری مسئولان مربوطه این مهم حاصل شده است.

احمدی ابراز داشت: تنظیم گزارش مربوط به تسهیلات عملکرد طرح‌های زودبازده، خود اشتغالی و مشاغل خانگی از ابتدای اجرای طرح‌ها از اقدامات مهمی است که توسط  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به عملکرد شهرستان دشتستان در حوزه طرح‌های زودبازده و مشاغل خانگی، افزود: 84 طرح زوده بازده ، 170 طرح مربوط به حوزه مشاغل خانگی و 116 طرح خود اشتغالی در شهرستان دشتستان اجرا شده است.

احمدی اظهار داشت: از تمام توان و امکاناتی که در اختیار داریم برای توسعه شهرستان دشتستان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان دشتستانی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول