اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

اتمام طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت کنونی شهرضا است

فرماندار شهرضا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته، اتمام طرح‌های نیمه تمام در حوزه‌های مختلف جزو مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان شهرضا است.

اتمام طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت کنونی شهرضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: خداوند از مسئولیت‌ها به عنوان یک فرصت گران بها برای خدمت رسانی به مردم یاد می‌کند و بدون شک در روز قیامت تمامی افرادی که به اشکال مختلف مسئولیت داشته‌اند، مورد سوال قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه کمبود محسوس منابع مالی از مهم‌ترین مشکلات اجرایی شهرستان شهرضا در طول 16 ماه گذشته بوده است، ادامه داد: با وجود مشکلات و نارسایی‌های مالی، زمینه دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه‌های مختلف محقق شده است که این امر مهم مرهون تلاش و پیگیری مجموعه مردم و مسئولان است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه اتمام طرح‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان در طول 16 ماه گذشته بوده است، بیان داشت: تمام هدف گذاری مجموعه مسئولان مبتنی بر اتمام طرح‌های نیمه تمام بوده و تلاش شده است از تعریف طرح‌هایی که اعتبار خاص می‌طلبد پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه عظیم مجتمع فرهنگی، هنری شهید مدرس شهرضا پس از گذشت ربع قرن انتظار در سال جاری مورد افتتاح قرار گرفت، اذعان داشت: این طرح مهم و سازنده با پیگیری‌های مداوم مسئولان امر در فروردین ماه سال جاری و با حضور وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به افتتاح رسید.

محمدی اضافه کرد: کسب رتبه دوم در زمینه فرهنگ تربیتی در آموزش و پرورش از دیگر افتخارات این دیار در سال جاری به شمار می‌رود.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه اجرای طرح فاضلاب شهری مستلزم اختصاص اعتبارات مناسب ملی است، تصریح کرد: اجرای کامل طرح فاضلاب شهری شهرضا نیازمند بودجه‌ای در حدود 600 میلیارد ریال است که با اجرای آن زمینه بروز تحولات ساختاری در عرصه صنعت و کشاورزی شهرضا مهیا می‌شود و البته بخش خصوصی برای اجرای طرح تهیه پساب اعلام آمادگی کرده است.

این مسئول در ادامه با تشریح دستاوردهای فاخر ناشی از گاز رسانی به دشت مهیار و اسفرجان گفت: از آنجایی که بخش کشاورزی و تولیدات گلخانه‌ای در این دو منطقه از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است نسبت به گاز رسانی به این دو منطقه با اعتباری بالغ بر 110 میلیاردر ریال در مدت پانصد روز کاری اقدام شده است.

وی احداث ساختمان آموزشی دانشگاه دولتی شهید مدرس شهرضا را از دیگر برنامه‌های در دستور کار این شهرستان دانست و افزود: براین اساس با اختصاص اعتبار 6 میلیاردر ریالی آغاز عملیات عمرانی این دانشگاه در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

فرماندار شهرضا در ادامه با اشاره به اینکه تقویت و تثبیت اعتماد ملی از مهم‌ترین مسایل کنونی این شهرستان است، افزود: افزایش 31 درصدی کشف مواد مخدر در یک سال گذشته و کسب رتبه دوم استان اصفهان در این حوزه از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته در راستای تقویت امنیت اجتماعی است.

وی با اشاره به جایگاه و مرتبه صنعت کشاورزی در سطح شهرضا گفت: کسب رتبه‌های برتر در صنعت کشاورزی از مهم‌ترین مصادیق وجود ظرفیت‌های بزرگ در سطح این شهرستان است.

محمدی کسب رتبه نخست شهرضا در حوزه گردشگری را از دیگر موفقیت‌های این شهرستان برشمرد و افزود: کسب این جایگاه در سطح استان اصفهان مرهون سیاستگذاری‌ها و بستر سازی‌های لازم از سوی مسئولان امر است و باید نسبت به تقویت این صنعت مهم اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب رتبه نخست شهرضا در حوزه راه و شهرسازی گفت: با اتخاذ سیاست‌های کارآمد و اعمال تغییرات ساختاری، زمینه کاهش 60 درصدی تصادف در محور شهرضا به اصفهان مهیا شده است و انتظار داریم بر اساس برنامه‌های تدوین شده زمینه برای افتتاح زیرگذر ارتش در محل محور شهرضا به سمیرم تا پایان ماه جاری ایجاد شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه ارتقای جایگاه ورزش شهرضا در سطح استان اصفهان از مصادیق تعامل و همکاری مجموعه متولیان این حوزه است، افزود: کسب رتبه سوم استان اصفهان در حوزه ورزش حاکی از وجود ظرفیت‌های برتر و استعدادهای شاخص در این امر مهم است که باید با سیاست گذاری‌های مناسب زمینه شکوفایی آنها مهیا شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 12 شهریور آغاز می‌شود، بیان داشت: سیاست گذاری‌ها در سطح شورای اسلامی شهر باید مبتنی بر بافت فرهنگی، تاریخی و اقتصادی حاکم بر آن منطقه باشد.

محمدی تعامل و  همکاری مداوم مجمع نمایندگان با دولت را از مهم‌ترین راهکارهای پیگیری مطالبات مردم ذکر کرد و افزود: آگاهی نسبت به وظایف و مأموریت‌ها باید در دستور کار این افراد قرار بگیرد.

انتهای پیام/63011/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول