اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا با حمایت خیران محقق می‌شود

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، طرح توسعه بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) شهرضا با حمایت خیران سلامت اجرایی می‌شود.

طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا با حمایت خیران محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش امکانات و خدمات حوزه بهداشت و درمان از مهم‌ترین نیازهای کنونی شهرضا به شمار می‌رود و بر این اساس طرح توسعه بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) شهرضا با مشارکت خیران سلامت و وزارت بهداشت اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: مطابق سیاست‌های اتخاذ شده، توسعه فضای بیمارستان امیرالمومنین (ع) به میزان حدود 6 هزار متر مربع در دستور کار قرار گرفته که با تحقق این موضوع زمینه ارتقای خدمات و امکانات تخصصی حوزه بهداشت و درمان شهرضا به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی توسعه این بیمارستان با حمایت خیران والامقام آغاز می‌شود، اضافه کرد: براساس تفاهم انجام گرفته با وزارت بهداشت در شرایطی که این طرح بزرگ تا میزان 30 درصد پیشرفت داشته باشد، ادامه طرح به طور کامل با اختصاص بودجه از سوی وزارتخانه اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به لزوم توجه مسئولان به مسایل و مشکلات محور مواصلاتی شهرضا به اصفهان گفت: در سال گذشته مکاتباتی پیرامون نیازمندی‌های این محور با وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت و طرح شش خطه شدن این محور پیشنهاد شد که انتظار داریم شاهد تحقق آن باشیم.

حیدرپور با اشاره به اینکه محور شهرضا به اصفهان نقش مهمی در صنعت حمل و نقل کشور دارد، اذعان داشت: این محور استراتژیک از جایگاه فاخری در کریدور شمال به جنوب کشور برخوردار است و مسئولان باید با نگاه ملی نسبت به حل مشکلات آن اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهمیت اجرای طرح انتقال آب رودخانه ماربر اذعان داشت: مراحل مطالعاتی این طرح عظیم به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شده است که انتظار داریم در دولت جدید زمینه اجرای آن به شکل شایسته محقق شود.

انتهای پیام/63011/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول