اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

شهرضا به لحاظ امنیت اجتماعی در موقعیت مطلوبی قرار گرفته است

فرماندار شهرضا گفت: براساس ارزیابی‌های انجام گرفته، شهرضا جزو سالم‌ترین شهرهای استان اصفهان به لحاظ امنیت اجتماعی است.

شهرضا به لحاظ امنیت اجتماعی در موقعیت مطلوبی قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با بیان این مطلب اظهار داشت: مطابق مطالعات انجام گرفته، شهرضا در زمینه مقابله با وقوع جرایم مختلف در وضعیت مناسبی قرار گرفته و اثری از بروز بسیاری از جرایم و هنجارشکنی‌ها در سطح این شهرستان وجود ندارد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های منسجم و سازمان یافته شورای تامین شهرضا که با هوشمندی و درایت در راستای تثبیت و تقویت امنیت اجتماعی فعالیت می‌کند به عنوان نقطه عطفی در جهت سالم سازی فضای حاکم بر این شهرستان مطرح است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی و جایگاه فاخر این شهرستان در عرصه‌های مختلف نیازمند ایجاد امنیت اجتماعی است، بیان داشت: همکاری، تعامل و هم اندیشی مجموعه مسئولان امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی، تبعیت از اوامر حکیمانه امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و هوشمندی و فرزانگی مردم شهرضا از مهم‌ترین دلایل ایجاد فضایی سالم و مبتنی بر اخلاق در سطح این شهرستان است.

این مسئول فضای حاکم بر شهرضا در ایام انتخابات 24 خرداد را از بارزترین مصادیق امنیت روانی و اجتماعی حاکم بر این شهرستان ذکر کرد و افزود: این انتخابات در فضایی آرام و قانون‌مند به شکل شکوه‌مند برگزار شد و برگ زرین دیگری در تاریخ این دیار به ثبت رسید.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود کمبود محسوس نیروی انسانی را از مهم‌ترین مشکلات دستگاه قضایی شهرضا دانست و متذکر شد: از آنجایی که دستگاه قضایی شهرضا با حجم گسترده ورودی پرونده بابت کشف مواد مخدر و قاچاق کالا در ایست و بازرسی شهید امامی رامشه مواجه است و از سوی دیگر اکثریت متهمان این پرونده‌ها از اهالی نقاط مختلف کشور هستند با اتخاذ سیاست‌های مناسب زمینه ایجاد رضایت مطلوب مردم از عملکرد دستگاه قضا در این شهرستان میسر شده است.

وی با اشاره به روز صنعت دفاعی و اهمیت توجه به این مقوله مهم و خطیر گفت: تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه صنعت دفاعی شکور در سخت‌ترین شرایط تحریم و اعمال فشار از سوی دشمنان میسر شده و باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم جمشید شیروانی طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرضا معرفی و از خدمات دادستان سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/63011/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول