اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

دولت منویات رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد

امام جمعه ابهر با اشاره به توصیه‌های دلسوزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت جدید گفت: دولت یازدهم منویات رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.

دولت منویات رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر با اشاره به فرا رسیدن روز پزشک اظهار داشت: پزشکان باید اخلاق پزشکی را سرلوحه خدمات و کارهای خود قرار دهند.

وی به وجود پزشکان بزرگ و حاذق در کشورمان گفت: ایران اسلامی در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های خوبی در عرصه پزشکی دست یافته است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه کار در زمینه پزشکی و در این عرصه بسیار زیاد است، گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا همه بیماران در داخل کشور مداوا شوند و نیازی در این عرصه به بیگانگان نداشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت یاد شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: بزرگان زیادی در راستای اعتلای نظام و انقلاب جان خود را از دست داده‌اند.

رحیمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دولت‌های گذشته همه تلاش خود را در راستای عمران و آبادانی کشور به کار گرفته‌اند، از تلاش همه دولت‌ها به ویژه دولت‌های نهم و دهم در راستای توسعه کشور تقدیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم رای اعتماد به وزرا در مجلس و آغاز به کار دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را مدّنظر داشته و به آنها عمل کنند.

خطیب جمعه ابهر در ادامه به توصیه‌های رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: انتقاد دلسوزانه، مبارزه با فساد و توجه به مسائل فرهنگ و آرمان‌ها و اصول انقلاب از توصیه‌های رهبر انقلاب به دولت جدید است که باید بیش از این مدّنظر مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/2308/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول