اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

گشایش در وضعیت معیشت مردم دغدغه نخست دولت یازدهم باشد

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دولت یازدهم وظیفه‌ای سنگین‌تر از گشایش در وضعیت معیشت مردم ندارد.

گشایش در وضعیت معیشت مردم دغدغه نخست دولت یازدهم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان حدیثی از امیرمؤمنان اظهار کرد: آن حضرت در آن دوران دغدغه فراوانی نسبت به معیشت مردم داشته‌اند آن جا که فرموده‌اند ملتی که منابع کافی را داشته باشد و به درستی نتواند در جهت تولید از آن استفاده کند مورد غضب الهی قرار می‌گیرد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج افزود: باید رفاه اقتصادی مردم را مورد توجه جدی قرار دهیم چرا که بسیاری از مشکلات و معضلات بر اثر وضعیت بد رفاهی به وجود می‌آید.

حسینی‌صدر افزود: رفاه اقتصادی و بی‌نیازی دو اصل مهم در دین اسلام به شمار می‌رود که در برابر فقر و محرومیت قرار دارد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج از بیانات پیامبران الهی و ائمه اطهار به عنوان بیناتی در این خصوص نام برد و افزود: عدم وابستگی به بیگانگان هنگامی تحقق پیدا می‌کند که تولید در جامعه اسلامی به اندازه کافی وجود داشته باشد و دولتمردان با تولید برای رفاه مردم بکوشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هرگونه بهره‌برداری بیگانگان از منابع کشور را ذلت دانست و گفت: نخستین هدف در تولید ایجاد عزت برای کشور اسلامی است که همه وظیفه داریم در این راستا قدم برداریم.

حسینی‌صدر در خطبه دوم با اشاره به مناسبت‌های هفته، شهادت حضرت حمزه سید‌الشهدا عموی پیامبر را گرامی داشت و گفت: تاریخ عجب تکرار می‌شود و افراد در این زمانه به مانند آن حضرت به شهادت می‌رسند و با جنازه این شهدا به گونه‌ای رفتار می‌شود که با پیکر مطهر آن حضرت شد.

وی سالروز شهادت شهید سید علی اندرزگو را نیز تسلیت گفت و وی را یکی از مبارزان بزرگ پیش و پس از انقلاب نام برد.

حسینی‌صدر با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به دولتمردان جدید، اظهار کرد: باید سیره شهیدان رجایی و باهنر را به صورت عملی و نه در حرف و شعار مورد توجه قرار دهیم تا خدمت بی‌ریا و صادقانه شکل بگیرد.

خطیب جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان مطالبی از فرمایشات رهبری معظم انقلاب تصریح کرد: دولت جدید برای رضایت مردم و تعهد به شعارهایی که داده لازم است بهبود وضعیت اقتصادی را در دستور کار خود به عنوان اولین اصل قرار دهد.

انتهای پیام/2571/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول