اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی گلستان:

دولت یازدهم استمرار پیشرفت دولت‎های گذشته باشد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی گلستان ابراز امیدواری کرد که دولت یازدهم استمرار پیشرفت دولت‎های گذشته را در نظام اسلامی برای مردم رقم بزند.

دولت یازدهم استمرار پیشرفت دولت‎های گذشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قدرت‎الله عابدی بعدازظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت ارائه برنامه‎های هفته دولت در استان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: حجم سرمایه‌گذاری پروژه‎های افتتاحی در گلستان 51.5 درصد در بخش خصوصی و 48.5 درصد در بخش تسهیلاتی بوده است که سبب شد در حوزه سرمایه‎گذاری پروژه‎های بزرگی در استان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه گلستان از سیلوی استاندارد برای ذخیره گندم محروم بود، تصریح کرد: حجم سیلوها در دولت نهم و دهم در استان ایجاد شد و در حال حاضر این نگرانی برای انبار محصولات وجود ندارد، استان تولید 950 هزار تن محصول داشت که 300 هزار تن ظرفیت گندم توسط بخش خصوصی از محل تسهیلات در اختیار گذاشته شد.

گلستان در جایگاه هفتم سرمایه‎گذاری کشور قرار دارد

مدیرکل امور اقتصادی گلستان افزود: ارزیابی سازمان سرمایه‎گذاری و کمک‎های فنی و اعتباری وزارت اقتصاد و دارایی نشان داد که گلستان جز رتبه هفت سرمایه‎گذاری در کشور قرار دارد.

عابدی بیان داشت: پروژه‎هایی نظیر کارخانه سیلوسازی مراوه‎تپه با 50 هزار نفر ظرفیت، پروژه‎های گردشگری، صنعت، صنایع زیربخش پتروشیمی از جمله پروژه‎هایی بودند که از محل سرمایه‎گذاری بخش خارجی و صندوق توسعه ملی، بخش ارزی پروژه‎ها تامین اعتبار شد.

وی با بیان اینکه دولت‎های نهم و دهم اقدامات بسیار خوبی را در سطح کشور بر جای گذاشت، اذعان کرد: این اقدامات در استان گلستان در بخش نیروگاه علی‌آباد، راه‌آهن گرگان، اینچه‎برون یکی از افتخارات بزرگ دولت بود.

رشد و رونق اقتصادی استان با جذب سرمایه‎گذار افزایش می‎یابد

مدیرکل امور اقتصادی گلستان با اشاره به اینکه استان در تولید غلات جزو رتبه‎های برتر قرار دارد، اظهار داشت: گلستان این امکان را فراهم می‎کند که غلات از کشور قزاقستان وارد استان شود.

عابدی، همراهی بانک‎ها و سرمایه‎گذاران را در پیشرفت‎های به دست آمده مهم خواند و گفت: با جذب سرمایه‎گذار می‎توان بسیاری از موانع را برطرف و موجبات رشد و رونق اقتصادی استان را به وجود آورد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول