اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

ولایت‌مداری و ساده‌زیستی دولت رجایی الگو قرار بگیرد

امام جمعه شیروان با گرامیداشت هفته دولت گفت: باید ولایت‌مداری و ساده‌زیستی دولت رجایی و باهنر الگوی همه دولت‌ها قرار بگیرد.

ولایت‌مداری و ساده‌زیستی دولت رجایی الگو قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این شهر همچنین دشمن ستیزی و اخلاص در عمل را از دیگر ویژگی‌های دولتمردان شهید عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بی‌تردید آنچه که دولت رجایی را برجسته کرد عقل گرایی بوده و لازم است دولت‌ها برای توفیق در امور به این عوامل توجه کنند.

خطیب جمعه شیروان همچنین به انتقاد از تبرئه و آزادشدن فرعون مصر طی روزهای اخیر اظهار کرد: عجایب روزگار در حال روی دادن است که واقعاً انسان را از رخ دادن آن به تعجب وا می‌دارد.

وی تصریح کرد: آزادی فرعون مصر که اتهامات زیادی به خاطر جنایات وی وجود داشته، تأمل برانگیز است.

امام جمعه شیروان با تاکید بر اینکه در این میان رئیس جمهور قانونی و مشروع مصر که با رای مردم انتخاب شده اکنون در زندان به سر می‌برد، تمامی این رخدادها را به خاطر برنامه‌های دشمنان اسلام دانست.

وی گفت: امروز آمریکا و صهیونیسم جنایتکار با پشتیبانی از سیاست‌های عربستان که صرفاً اسم اسلام را به یدک کشیده دست به جنایت می‌زند.

خطیب جمعه شیروان با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام باید سریع‌تر از جنایات خود علیه مسلمانان دست بردارند گفت: آنان باید بدانند که دیگر زمان به خواب کردن ملت‌ها به سر آمده و شمشیر انتقام، حکام زر و زور را نشانه گرفته است.

رئیس شورای فرهنگ شیروان همچنین با گرامیداشت روز پزشک و روز داروساز حفظ شان و جایگاه این حرفه از سوی پزشکان و داروسازان را ضروری خواند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت حمزه در جنگ احد یاد آور شد: دنیا طلبی عده‌ای و ترک حوزه مأموریت افرادی در این جنگ، سبب شکست مسلمانان در این جنگ و شهادت حضرت حمزه (ع) شد.

امام جمعه شیروان همچنین با اشاره به آثار زیان بار غفلت از خداوند متعال گفت: ما همگی مسافر بوده و نباید از دنیای جاودان که خداوند وعده آن را داده غفلت ورزیم.

انتهای پیام/63002/خ30/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول