اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

شهیدان رجایی و باهنر بازوان انقلاب اسلامی بودند

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت شهدای دولت در همدان گفت: شهیدان رجایی و باهنر بازوان انقلاب اسلامی بودند.

شهیدان رجایی و باهنر بازوان انقلاب اسلامی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمدحسن فاضلیان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همدان، با اشاره به دستور کار این جلسه اظهار داشت: موضوعات این جلسه بر مبنای دو محور بزرگداشت شهیدان رجایی، باهنر و دیگر شهدای دولت و همچنین آسیب‌شناسی راهپیمایی روز قدس است.

وی با اشاره به رویدادهای اخیر، سه روز گذشته را روزهای پیام‌داری برای جامعه مسلمین دانست و افزود: 24 مرداد با تعیین کابینه دولت جدید در یک شرایط مطلوب، نقطه عطف دیگری در خلق حماسه سیاسی بود.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با دادن رأی اعتماد به 15 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور، حماسه سیاسی خلق شده مردم در 24 خرداد را تکمیل کردند.

وی ابراز داشت: حادثه دوم طی سه روز گذشته، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع است که برای نظام اسلام و شیعه یک فاجعه جبران‌ناپذیر است.

فاضلیان یادآور شد: تخریب قبور ائمه بقیع  از سوی کسانی انجام شد که تشکیلات مذهب علیه مذهب را راه‌اندازی کردند و این فاجعه هیچ گاه از اذهان شیعه محو نخواهد شد.

 وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در این روز تصریح کرد: این روز یکی از نکات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که آزادگان  به عنوان پیام‌آوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، در این روز بزرگ به میهن اسلامی خود بازگشتند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان، فرمانداری‌ها و استانداری در 9 شهرستان بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و  دیگر شهدای دولت باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهدای دولت در روز پنج‌شنبه، هشتم شهریور امسال در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89024/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول