اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر خبر داد

تجلیل از دستگاه‌ها و کارکنان برتر استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: در جشنواره شهید رجایی در هفته دولت از دستگاه‌ها و کارکنان برتر استان بوشهر تجلیل می‌شود.

تجلیل از دستگاه‌ها و کارکنان برتر استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام اسدیان عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره شهید رجایی استان بوشهر هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف برشمرد و اظهار داشت: در انتخاب دستگاه‌های برگزیده معیارهایی همچون، تکریم ارباب رجوع، رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌های اجرایی، ارتقای بهره‌وری، نهادینه‌سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و سلامت اداری، اصلاح ساختار و تمرکززدایی در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از دستگاه‌ها و کارکنان برتر چهارم شهریور در سالن 9 دی بوشهر برگزار می‌شود، افزود: دستگاه‌ها و کارکنان برتر استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی در چهارم شهریور تجلیل می‌شوند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر تأکید کرد: برای انتخاب دستگاه‌ها و کارکنان برتر تیم‌هایی برای ارزیابی عملکرد ادارات انتخاب شده‌اند.

اسدیان اذعان داشت: در این جشنواره به برترین‌ها تندیس شهید رجایی اهدا خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی در مرکز استان و 9شهرستان برگزار می‌شود، متذکر شد: در این جشنواره از دستگاه برتر طرح تکریم ارباب رجوع، کارکنان مؤثر در سیستم ارزیابی عملکرد و کارکنان برتر در تکریم ارباب رجوع تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول