اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

مردم‌داری، فروتنی و خدمت‌رسانی از ویژگی‌های دولت شهید رجایی بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی؛ مردم‌داری، فروتنی و خدمت‌رسانی را از ویژگی‌های دولت شهید رجایی خواند و گفت: تمام حرکات و سکنات این شهید صرفاً برای رضای خدا بود.

مردم‌داری، فروتنی و خدمت‌رسانی از ویژگی‌های دولت شهید رجایی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف‌الله مطلبی ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به تنوع رویکردهای دولت‌ها در نظام اسلامی طی 34 سال گذشته گفت: ما دولت جنگ،‌ دولت سازندگی، دولت اصلاحات، دولت مهرورزی و دولت اعتدال را داشتیم که همه این‌ها در بحث آزادی‌های مشروع اتفاق نظر داشتند.

وی افزود: این در حالی است که در آمریکا دو رویکرد وجود داشته و دموکراسی به معنای واقعی وجود ندارد.

مطلبی با تاکید بر اینکه تمامی دولت‌ها در نظام اسلامی به غیر از دولت موقت با رای مردم بوده است، گفت: این‌ها همه نشان از دموکراسی واقعی در نظام اسلامی بوده که باید آن را قدر دانست.

وی مردم‌داری، فروتنی و خدمت‌رسانی را از ویژگی‌های دولت شهید رجایی خواند و اظهار کرد: تمام حرکات و سکنات این شهید صرفاً برای رضای خدا بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی هفته دولت را بهانه‌ای برای پاسداشت خدمات دولت‌مردان دانست و گفت: به همین مناسبت در استان چه در بحث افتتاح پروژه‌ها و چه در بحث برگزاری مراسم‌ها برنامه‌های خوبی ساماندهی شده است.

وی همچنین آغاز به کار دولت منتخب در آستانه هفته دولت را برشمرد و افزود: امیدواریم دولت یازدهم در تداوم دولت‌های گذشته به منظور خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به ملت و همچنین تحقق شعارهای خویش موفق باشد.

* ولایت‌مداری در عمل؛ ویژگی شهید رجایی بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم با گرامیداشت یاد شهدای دولت، مهم‌ترین ویژگی شهید رجایی را ولایت‌مداری در مقام عمل و نه گفتار دانست و گفت: این عامل باعث شده تا شهید رجایی در قلب‌ها ماندگار بماند.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری اظهار کرد: رجایی به خاطر آن شهید شد که همواره تفکر و آرزوی شهادت داشت و سرانجام به این خواست خود رسید.

وی افزود: اکنون دورترین نقاط کشور شهیدان رجایی و باهنر را می‌شناسند و خدمات آنان در عمر کوتاه مدیریت‌شان برای مردم قابل لمس است.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت در نظام اسلامی گفت: بی گمان اثر شهادت مربوط به کل جهان بوده و نقش شهدا در نظام اسلامی بی‌بدیل است.

وی همچنین با تبریک آغاز به کار دولت یازدهم و ارائه لیست وزرا در کم‌ترین زمان ممکن گفت: این نشان از اراده این دولت برای خدمتگزاری به نظام اسلامی است.

* برگزاری یادواره شهدای کارمند در شهرستان‌های خراسان شمالی

معاون بنیاد شهید خراسان شمالی هم از ساماندهی برگزاری یادواره شهدای کارمند در سطح شهرستان‌های این استان خبر داد.

جواد کهن‌سال گفت: این یادواره در مرکز استان پنجشنبه هشت شهریور در مسجد انقلاب بجنورد برگزار خواهد شد.

به گفته وی، بنیاد شهید به زندگی شهدا رویکرد پژوهشی داشته تا جایگاه آنان بیش از پیش تبیین شود.

انتهای پیام/63002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول