اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

پشت پرده دفاع مقدس رازهای بسیاری نهفته است

استاندار همدان با بیان این که به هشت سال تاریخ دوران دفاع مقدس افتخار می‌کنیم، گفت: رازهای بسیاری در پشت پرده دفاع مقدس نهفته است که کسی نمی‌تواند این رازها را رمزگشایی کند.

پشت پرده دفاع مقدس رازهای بسیاری نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی محمدآزاد شامگاه پنجشنبه در مراسم «یونس خاک» (بزرگداشت شهید ایرج خرم‌جاه) با درود به روح پاک شهدا، امام و خصوصاً شهید ایرج خرم جاه اظهار کرد: امروز شهید خرم‌جاه همه را در این مکان برای بزرگداشت مقام شهدا جمع کرده است.

وی ادامه داد: خدمت مادر شهید بزرگوار شهید خرم جاه که 27 سال رنج دوری را تحمل کرد و راز دوری فرزند را در دل نگه داشت، خیر مقدم عرض می‌کنم.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه مادر عزیز و بزرگوار آزاده جعفر زمردیان به خوبی از شهید خرم‌جاه در طول 27 سال میزبانی کرده است، گفت: خانواده زمردیان و خصوصاً مادر او در این سال‌ها هرگز نگذاشتند که شهید خرم‌جاه در همدان تنها بماند.

وی در ادامه با بیان اینکه وقتی از جنگ حرف می‌زنیم خیلی راحت می‌گوئیم دفاع مقدس بود، تصریح کرد: رازهایی در پشت پرده دفاع مقدس نهفته است که کسی نمی‌تواند این رازها را رمز گشایی کند.

آزاد ابراز داشت: وقتی می‌گوئیم در دفاع مقدس رازهایی نهفته، نمونه بارز آن شناسایی شهید خرم‌جاه بعد از گذشت 27 سال است.

وی گفت: رزمندگان راهی را که سالکان و عارفان طی سال‌ها با نماز و عبادت‌های بسیار به دست می‌آورند در یک شب و یک لحظه کسب می‌کنند و به اوج می‌رسند و در همه این اتفاقات رازهایی نهفته است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: 8 سال دوران دفاع مقدس جزء تاریخ و اوراق زرین این کشور است که به آن افتخار می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روزی شهید خرم‌جاه برای شادی دل پدر و مادری به همدان آمد، افزود: امروز بعد از گذشت 27 سال با شناسایی هویت او آمده تا برای مادر خود فرزندی کرده و دلش را شاد کند.

آزاد در ادامه با عرض تبریک به مادر شهید خرم‌جاه به خاطر شاد شدن دلش ابراز داشت: من فکر نمی‌کردم این جمعیت چند هزار نفری در این مراسم حضور یابند و همه این‌ها به علت عشق به شهداست و نباید این رازهایی که در این عشق نهفته را فراموش کرد.

وی در پایان گفت: از آقای احسان علیخانی که مسبب این اتفاق بود تشکر می‌کنم چرا که او یک قدم به سوی خدا برداشت و خدا نیز پاداش او را داد.

انتهای پیام/89019/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول