اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد

ایجاد غرفه‌ شهید خرم‌جاه در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از ایجاد غرفه‌ای در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان برای تشریح داستان شهید خرم‌جاه خبر داد.

ایجاد غرفه‌ شهید خرم‌جاه در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

محمدجواد زمردیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم انجام کارهای بزرگ و ماندگار برای شهید ایرج خرم‌جاه اظهار داشت: نام این شهید بزرگوار تا ابد ماندنی خواهد بود هر چند تمام شهدای ما نامی جاودانه و بلند دارند.

وی با بیان اینکه در نظر داریم در گلزار شهدا یک کتیبه برای معرفی این شهید بزرگوار و سیر گمنامی و شناسایی دوباره وی بسازیم، ادامه داد: به زودی نسبت به انجام این کار اقدام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در ادامه با اشاره به ایجاد غرفه‌ای در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان برای تشریح داستان این شهید بزرگوار گفت: البته ترجیح می‌دهم این کار بعد از اتمام مسئولیت بنده در بنیاد حفظ آثار صورت گیرد.

*برگزاری مراسم‌هایی با نام شهید خرم‌جاه

وی خواستار برگزاری مراسم‌های مختلف به نام این شهید بزرگوار شد و ابراز داشت: بعد از 27 سال بی‌نام و نشانی باید این شهید والامقام را به همگان شناساند.

زمردیان ادامه داد: هر چند در زمان گمنامی شهید خرم‌جاه، مردم همواره برای ادای احترام به او، بر مزارش حاضر می‌شدند و او در عین گمنامی در قلب مردم همدان جا داشت.

وی با بیان اینکه پیشنهادم این است این شهید صاحب یک ساختار سازمانی باشد، ابراز داشت: به نظر می‌رسد با ایجاد یک ساختار سازمانی مردمی به عنوان ستاد شهید خرم‌جاه، می‌توان نسبت به معرفی بیشتر این بزرگوار اقدام کرد.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول