اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوی نیر اتفاق افتاد

تکلی که بازی را به جنجال کشید/بازی پاس همدان و نفت امیدیه ناتمام ماند

در بازی دوستانه فوتبال در اردوی نیر تکل یک بازیکن سبب شد تا بازی دوستانه به جنجال کشیده و نیمه‌تمام باقی بماند.

تکلی که بازی را به جنجال کشید/بازی پاس همدان و نفت امیدیه ناتمام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بازی عصر امروز نفت امیدیه و پاس همدان که در ورزشگاه تختی نیر برگزار شد، دو تیم بازی خوبی را انجام می‌دادند که به یکباره در دقیقه 80 تکل خطرناک بازیکن تیم پاس همدان بر روی بازیکن نفت امیدیه سبب شد تا این بازی به جنجال کشیده شود.

در این بازی که تنها 10 دقیقه از آن باقی‌ مانده بود بازیکنان نفت امیدیه با پاس همدان درگیر شده و داور بازی مجبور شد به دلیل جلوگیری از برخی اتفاقات ناگوار این بازی دوستانه را در دقیقه 80 نیمه‌تمام اعلام کرده و به پایان برساند.

بازی تدارکاتی این دو تیم در حالی در اردوی نیر نیمه‌تمام باقی ماند که تیم‌های پاس همدان و نفت امیدیه چند روزی است که در ورزشگاه تختی نیر اردوی تدارکاتی برای حضور مقتدرانه در لیگ‌های کشور برپا کردند.

تیم پاس همدان که در لیگ دسته یک کشور حضور دارد بیش از پنج روز است که در آب و هوای مناسب و شرایط جوی عالی در نیر و سرعین اردو زده و خود را مهیای حضور در لیگ دسته یک کرده است.

تیم نفت امیدیه نیز که در لیگ دسته دو کشور بازی می‌کند اردویش را از دیروز در این ورزشگاه شروع کرده که در یک بازی دوستانه در حالی که بازی دو بر یک به نفع تیم نفت امیدیه در جریان بود با تکل خطرناک بازیکن تیم همدان بر روی بازیکن تیم نفت امیدیه بازی نیمه‌تمام باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما سرمربی تیم نفت امیدیه خوزستان در مورد اردوی آمادگی این تیم در نیر گفت: ما به مدت یک هفته در نیر اردو زدیم و سعی داریم در این مدت کارهای بدنسازی و تاکتیکی تیم را انجام دهیم.

جهانبخش جعفری با ابراز تأسف از نیمه‌تمام باقی ماندن بازی دو تیم نفت امیدیه و پاس همدان افزود: این بازی اولین بازی تدارکاتی ما بود و در بازی دوم نیز سعی می‌کنیم با تیم شهرداری اردبیل دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

وی به جذب چند بازیکن خوب لیگ یک و لیگ دو اشاره کرد و اظهار داشت: ‌میانگین سنی تیم ما 23 تا 28 ساله است و ما سعی خودمان را به کار گرفتیم تا این تیم در لیگ دسته دو بتواند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

جعفری به حضور این تیم در جام حذفی نیز اشاره کرد و ادامه داد: ‌ما در هر دو جبهه تلاش می‌کنیم تا نمایش خوبی را ارائه کنیم چرا که تیم‌های خوزستانی همیشه با قدرت در مسابقات کشوری حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/62004‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول