اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای روستایی استان اردبیل:

12 مجتمع آبرسانی در حال احداث است/تکمیل 500 پروژه نیمه‌تمام آبرسانی

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 12 مجتمع آبرسانی با اولویت مناطق کم برخوردار در حال احداث و تکمیل است.

12 مجتمع آبرسانی در حال احداث است/تکمیل 500 پروژه نیمه‌تمام آبرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز عباسی عصر امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی آبرسانی در روستاها اظهار داشت: از بین این مجتمع‌ها می‌توان مجتمع جناقرد،‌ شهید کسایی، قره‌تپه و کنسول کندی در اردبیل را برای آبرسانی به بیش از 120 روستا یادآور شد که در مرکز استان به سرعت در حال اجراست.

وی با یادآوری اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز تکمیل مجتمع‌های آبرسانی نظیر عمران‌آباد در پارس‌آباد، وحدت در نمین، سبلان در مشگین‌شهر، برندق در خلخال، کوثر در گیوی و موران در گرمی با سرعت اجرایی مطلوب‌تر در حال عملیاتی شدن است.

عباسی با یادآوری اینکه بیش از 500 پروژه نیمه‌تمام آبرسانی به صورت مجتمع و تک روستایی در دستور کار این شرکت است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان‌های بیله‌سوار، گرمی و خلخال محروم‌ترین شهرستان‌ها از لحاظ آبرسانی روستایی است ما سعی کردیم امسال بخش عظیمی از بودجه‌ها و اعتبارات را برای توسعه آبرسانی روستایی این مناطق در اولویت توزیع شهرستانی قرار دهیم.

این مسئول با بیان اینکه در ماه‌های گذشته از محل تنخواه یک میلیارد تومان به آب و فاضلاب روستایی اختصاص یافت، بیان کرد: ما برای توسعه آبرسانی به منابع اعتباری ملی نیاز داریم که متأسفانه در توزیع اعتبارات لحاظ نشده است.

وی یادآور شد: به دلیل دیر ابلاغ شدن اعتبارات به صورت مطلوب نتوانستیم پروژه‌های عمرانی و اجرایی را در موعد مقرر شروع و تکمیل کنیم و در فرصت باقی‌مانده از سال نیز به دلیل شرایط جوی نمی‌توان کار خاصی را انجام داد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان به پیشرفت 10 درصدی مجتمع آبرسانی خروسلو در بیله‌سوار به عنوان یک پروژه جامع و کامل برای پوشش آبرسانی به 170 روستا اشاره کرد و ادامه داد: ما در سال گذشته به دلیل مشکلات آب شرب مدیریت 130 روستا را در مناطق شمال استان بر عهده گرفتیم تا هم به مناطق روستایی و هم قشلاقات آبرسانی داشته باشیم.

عباسی گفت: به منظور رفع مشکل اعتباری پروژه‌های آبرسانی در نظر داریم با همراهی فرمانداران توزیع اعتبارات را با اولویت مناطق روستایی کم برخوردار از آب شرب در اولویت و اهم کارها قرار دهیم.

انتهای پیام/62006/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول