اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور آحاد مردم

پیکر فوتبالیست با اخلاق تیم ملی در کوثر تشییع و به خاک سپرده شد

در مراسمی که در شهرستان کوثر برگزار شد، پیکر امیر دربندی بازیکن با اخلاق تیم ملی نوجوانان و جوانان در شهر گیوی به خاک سپرده شد.

پیکر فوتبالیست با اخلاق تیم ملی در کوثر تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در شهر گیوی برگزار شد، پیکر امیر دربندی در میان حزن و اندوه مردم و علاقمندان به رشته فوتبال در حالی تشییع و به خاک سپرده شد که همه از این حادثه تأسف‌بار متأثر بودند.

پدر این فوتبالیست ملی پوش در میان حزن و اندوه علاقمندان اظهار داشت: حادثه‌ای که برای پسرم امید دربندی رخ داده دل همه ما را متأثر و اندوهگین ساخته است که امیدواریم با عاملان جنایت هولناک که منجر به قتل فرزندم شده برخورد جدی صورت بگیرد.

رضا دربندی افزود: فرزند بنده در مسیر بازگشت در حوالی فلکه صادقیه مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفته و بعد از دزدیدن او سارقان درخواست 10 میلیون تومان پول را می‌کنند که بعد از تهیه این پول و واریز آن این افراد جانی نه تنها پسرم را آزاد نکردند بلکه درخواست‌های دیگری داشتند تا او را آزاد کنند که با توصیه پلیس پیگیری‌ها انجام شد اما بعد از مدتی جسد او را پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: ما از دستگاه‌های قضایی انتظار داریم با برخورد جدی و قاطع با اشرار و گروگان‌گیرها اجازه ندهند فرزندانی همچون امید در بند و گرفتار مطامع و خواسته‌های آنها قرار گیرند و امیدواریم هر چه سریع‌تر عوامل و مسببان حادثه ناجوانمردانه قتل فرزندم به جزا و سزای اعمالشان برسند.

دربندی با ابراز قدردانی از همدلی و همراهی دوستداران امید و هم بازی‌های او در تیم ملی نوجوانان و جوانان خاطر نشان کرد: امیدوارم روح فرزندم به خاطر سپاسگزاری عوامل تیم ملی به ویژه مربیان و کادر فنی راضی و خشنود باشد و نسل آینده سعی کنند با ورزش کردن بهتر از هر زمان دیگر سلامتی خود را حفظ کرده و به جامعه خود خدمت کنند.

امیر دربندی بازیکن تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان که در تیم‌های مختلف باشگاهی نظیر پارس، نیروی زمینی و سایپا توپ زده است چند روز پیش مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و بعد از گروگان‌گیری به قتل رسید که پیکر او در میان حزن و اندوه مردم زادگاهش گیوی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/6200/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول