اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل مطرح کرد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی اردبیل تا مهر ماه‌/ اختصاص 423 میلیارد ریال اعتبار‌

فرماندار اردبیل گفت: تا آغاز سال تحصیلی تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی اردبیل تا مهر ماه‌/ اختصاص 423 میلیارد ریال اعتبار‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جلسه‌ای با مدیران و مسئولان آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های جدی که در دستور کار قرار گرفته و به آن تاکید می‌کنیم اجرا و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت و تخصیص اعتبارات مناسب است تا بتوانیم در این زمینه اهداف خودمان را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه حرکت‌ها با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس به شکل منسجم پیگیری می‌شود تا در یک ماه فرصت بازگشایی مدارس بتوانیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم، خاطرنشان کرد: در کنار اتمام پروژه‌های نیمه تمام پرداخت مطالبات پیمانکاران و مقاوم‌سازی و تجهیز مناسب مدارس نیز جزو اولویت‌هاست.

فرماندار اردبیل تکمیل سالن‌های ورزشی و نماز‌خانه‌ها را جزو اولویت‌های اصلی و اساسی اعلام کرد و یادآور شد: با تامین منابع اعتباری ملی و استانی سعی داریم تا آغاز سال تحصیلی این مجموعه‌ها را تکمیل کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

دبیر گفت: از محل اعتبارات 423 میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص یافته است که امیدواریم با تامین این منابع اعتباری بتوانیم بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کرده و به سرانجام برسانیم.

این مسئول به اهمیت نقش آموزش و پرورش در زمینه تعلیم و تربیت اشاره کرد و ادامه داد: مدیران آموزش و پرورش و متولیان امور آموزشی باید در برنامه‌ریزی و برطرف کردن مشکلات مدارس، فضاهای آموزشی و محیط‌ های کلاس درس دقت و توجه لازم را با در نظر گرفتن اولویت‌ها در دستور کار قرار دهند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل افزود: با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس و فصل آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای حضور دانش‌آموزان و معلمان ضرورت دارد تمهیدات لازم در یک ماه باقیمانده انجام شده و با اولویت اول در توجه به این حوزه بتوانیم اهداف و هدف‌گذاری‌مان را به شکل مطلوب و مناسب انجام دهیم.

‌دبیر در پایان سخنان خود آموزش و پرورش را رکن حقیقی و اصلی‌ترین برنامه‌ حرکتی در پیشبرد امور توصیف کرد و ابراز داشت: اگر آموزش و پرورش کار پایه‌ای و اساسی را همچنان مدنظر قرار دهد بسیاری از نارسایی‌ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/62007/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول