اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه ورزشی ایران‌جوان بوشهر خبر داد

حضور حتمی تیم ایران‌جوان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال

قائم مقام باشگاه ورزشی ایران‌جوان بوشهر گفت: با توجه به پرداخت بخشی از بدهی‌های تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر این تیم حتما در لیگ دسته یک امسال حضور خواهد داشت.

حضور حتمی تیم ایران‌جوان بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیروس دهقان بعدازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در حال حاضر فوتبال استان بوشهر در جایگاهی که شایسته آن است قرار نگرفته و اگر این روند پیش برود شاهد مرگ مغزی فوتبال استان خواهیم بود.

وی افزود: همیشه در فوتبال استان به جای اینکه دست‌های یکدیگر را بگیرم و همدیگر را همراهی کنیم پای همدیگر را گرفته‌ایم و این شایسته فوتبال این استان نیست.

قائم مقام موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌جوان بوشهر تصریح کرد: باشگاه ایران‌جوان بوشهر با پرداخت بیش از 400 میلیون تومان بدهی سال گذشته اکنون به 500 میلیون رسیده و در فدراسیون فوتبال پیگیریم که موضوع تعلیق ما حل شود و قسمتی از بدهی مانده قبل شروع فصل و مابقی در اواسط لیگ پرداخت کنیم و حتما در لیگ دسته یک کشور حضور خواهیم داشت.

دهقان در رابطه با حاشیه‌های به وجود آمده در خصوص زمین باشگاه ایران‌جوان بوشهر عنوان کرد: زمین اوقافی ایران‌جوان بوشهر دارای مساحتی 2 هزار 220 متر مربع است که بر اساس قیمت‌گذاری کارشناسان دادگستری استان بوشهر ارزش آن 5 میلیارد و 540 میلیون تومان اعلام شده است.

این مسئول با بیان اینکه درصدد ایجاد سرمایه گذاری دراین زمین برای درآمد افزایی تیم ایران‌جوان هستیم عنوان کرد: ما الان پیگیر پروانه ساخت مجموعه‌ای درآمدزا برای تیم ایران‌جوان هستیم تا در آن یک سرمایه‌گذاری پایدار در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و تجاری انجام دهیم و بر این اساس تا دو سال دیگر سرمایه باشگاه ایران‌جوان به 15 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی بر گزاری کلاس‌های تخصصی فوتبال را مورد اشاره قرارداد و اذعان داشت: به‌زودی در بوشهر کلاس دروازبانی با حضور یک مربی خارجی برگزار خواهیم کرد.

قائم مقام موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌جوان بوشهر  در خصوص انتخاب لیدر هواداران تیم هم متذکر شد: برای انتخاب لیدر با فراخوانی، و تبلیغات سعی می‌شود لیدری با شخصیت و در خور تیم انتخاب شود.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول