اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش اداره کل ورزش اصفهان به غیبت روسای هیئت فوتبال در مراسم معارفه

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان برکنار شد

در پی عدم حضور در جلسه معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان، رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان از مسئولیتش کنار گذاشته شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان برکنار شد

به گزارش خبر گزاری فارس از اصفهان، روز یکشنبه هفته جاری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مراسم معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان را برگزار کرد.

در این مراسم تنها یکی از روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان اصفهان حضور داشته و سایرین در این جلسه غیبت داشتند.

روز قبل از برگزاری مراسم معارفه، هیئت فوتبال استان اصفهان با ارسال نامه‌ به هیئت‌های شهرستانی از روسای آنها درخواست کرد به هیچ عنوان در این جلسه حضور پیدا نکنند.

در روز برگزاری مراسم نیز با وجودی که روسای ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان حضور داشتند اما روسای هیئت فوتبال غیبت کرده بودند و مشخص بود که به دلیل غیبت صورت گرفته با آنها برخورد خواهد شد.

عزل و نصب روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها توسط ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های مختلف صادر می‌شود و از این رو پیش بینی می‌شد که برکناری نتیجه عدم حضور روسای هیئت‌های فوتبال در مراسم معارفه باشد.

یکی از افراد برکنار شده رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان است که امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تایید این خبر گفت: از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان نامه‌هایی به دست من رسیده که طی آن نوشته شده به دلیل تغییرات صورت گرفته، از ریاست هیئت کنار رفته و از زحماتم در این مدت تقدیر شده است.

رضا دهقان ادامه داد: از من خواسته شد دفتر هیئت را تحویل بدهم و شنیده‌ام فرد دیگری را به عنوان سرپرست هیئت معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول