اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست برگزاری مسابقات فوتبال خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان خراسان جنوبی

سرپرست برگزاری مسابقات فوتبال خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات فوتبال فصل 92-93 استان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی خبر داد.

برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان خراسان جنوبی

علیرضا عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یک دوره مسابقات فوتبال خراسان جنوبی فصل 92-93 به میزبانی شهرستان بیرجند در حال برگزاری است.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتبال خراسان جنوبی اذعان داشت: این مسابقات به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار می‌شود و 9 تیم فوتبال استان طی سه روز در استادیوم آزادی بیرجند به مصاف هم می‌روند.

عرب اضافه کرد: در مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان استان چهار تیم سرخ‌پوشان بیرجند، منتخب سرایان، همای کویر و نوین نو فرست حضور دارند.

سرایان حریف سرخ‌پوشان نشد

وی به برگزاری نخستین رقابت تیم‌های حاضر در مسابقات فوتبال نونهالان استان اشاره کرد و افزود: در نخستین دور از مسابقات فوتبال نونهالان استان تیم سرخ‌پوشان بیرجند به مصاف تیم منتخب سرایان رفت که تیم منتخب سرایان بازی را با نتیجه صفر بر سه واگذار کرد.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتبال خراسان جنوبی اذعان داشت: در دومین مسابقه از دور نخست مسابقات فوتبال نونهالان استان، دو تیم همای کویر بیرجند و نوین نو فرست به رقابت پرداختند که تیم همای کویر بیرجند با نتیجه دو بر صفر تیم نوین نو فرست را مغلوب کرد.

تیم دیار یاقوت قرمز بر تیم ییلاقی نوفرست غلبه کرد

عرب با بیان اینکه در دور دوم مسابقات فوتبال نونهالان استان نیز دو مسابقه برگزار شد، خاطر نشان کرد:‌ در بازی نخست از دور دوم مسابقات فوتبال نونهالان استان دو تیم سرخ‌پوشان بیرجند به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

وی یادآور شد:‌ در بازی دوم از دور دوم مسابقات فوتبال نونهالان خراسان جنوبی دو تیم منتخب سرایان و نوین نوفرست به رقابت پرداختند که تیم منتخب سرایان با نتیجه سه بر صفر تیم نوین نوفرست را از دور مسابقات خارج کرد.

یک دوره مسابقات فوتبال جوانان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

سرپرست برگزاری مسابقات فوتبال خراسان جنوبی از برگزاری یک دوره مسابقات فوتبال جوانان استان خبر داد و افزود:‌ مسابقات فوتبال جوانان خراسان جنوبی از امروز به مدت سه روز به میزبانی شهرستان بیرجند در استادیوم آزادی با حضور پنج تیم منتخب استان برگزار می‌شود.

عرب خاطر نشان کرد:‌ تیم‌های فوتبال پیشگامان بیرجند، پرسپولیس بشرویه سرخ‌پوشان بیرجند، عقاب فردوس و پاسارگاد بیرجند از جمله تیم‌های فوتبال خراسان جنوبی هستند که به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول